فرمانده انتظامی رامیان از رفع تصرف بیش از هفت هزار متر از اراضی ملی به ارزش تقریبی بیش از چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

رفع تصرف بیش از ۷۰۰۰ متر از اراضی ملی در رامیان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، سرهنگ ابوالفضل وزیری اظهارکرد: در پی اطلاع واصله مبنی بر تصرف اراضی ملی در یکی از مناطق روستایی رامیان و شهر خان ببین، مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: در همین راستا با تشکیل تیمی ویژه، متشکل از عوامل پلیس آگاهی به اتفاق نماینده اداره منابع طبیعی و دستگاه قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وزیری ادامه داد: در پی نقشه برداری و جانمایی از عرصه اراضی ملی مورد نظر و استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد، بیش از هفت هزار و ۶۱۲ متر مربع از اراضی ملی توسط اشخاصی مورد تصرف غیرقانونی قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی رامیان تصریح کرد: کارشناسان منابع طبیعی، ارزش ریالی این اراضی ملی تصرف شده را بیش از چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

وی بیان کرد: با هماهنگی مراجع قضائی، فرد مورد نظر دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد که در تحقیقات تخصصی انجام شده به دلیل نداشتن مدارک مبنی بر اثبات مالکیت به جرم خود اعتراف کرد و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

وزیری ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با متصرفان غیر قانونی اراضی ملی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه دست درازی به اراضی ملی و اطمینان از صحت آن، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی گزارش دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار