مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مراسم شب قدر در گلستان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

مراسم شب قدر در گلستان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: آیین شب های قدر طبق دستور ستاد ملی کرونا با رعایت فاصله فیزیکی و به صورت محدود در مساجد برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: این برنامه ها به مدت دو ساعت و در فضای باز برگزار شده و دستورالعمل های بهداشتی هم رعایت خواهد شد.

وی بیان کرد: در سال های گذشته، مردم سنت افطاری را در برنامه های خود داشتند که می توانند با توجه به شریاط کرونا، آن را بسته بندی کرده و در اختیار نیازمندان قرار دهند.

ولی نژاد اضافه کرد: یکی دیگر از کارهایی که در این شب های ثواب دارد، اهدای خون است و با توجه به کمبود فرآورده های خونی در استان، مردم می توانند به پایگاه های انتقال خون مراجعه کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از شب های قدر به «کم بزرگ» یاد کرد و در خصوص فضیلت این شب ها ادامه داد: ممکن است شب قدر کوتاه باشد اما فضیلت آن بسیار بزرگ است و مردم می توانند از این شب ها بهره کافی را ببرند.

وی گفت: شب قدر، دُر گرانبهایی است که بشر در اختیار دارد و خریدار این دُر هم خداوند است لذا اگر کسی اعمال این شب را با اخلاص و مناجات بهتری انجام دهد، خداوند آن را گران تر می خرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار