مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: تبعیت از ولایت رمز پیروزی رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس و همچنین سعادتمندی این بزرگمردان در زندگی فردی و اجتماعی بود.

تبعیت از ولایت رمز سعادتمندی شهدا و ایثارگران است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان: اسرافیل وزیری به همراه رئیس بنیاد شهرستان کلاله والدین معظم شهید مهدی نجاری دیدار کرد.

وی با بیان اینکه مطالعه مشی زندگی شهدا موجب آشنایی بیشتر جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت خواهد شد، افزود: تداوم فرهنگ غنی و بلند شهادت در گرو آشنایی نسل های جوانان با زندگی و شخصیت شهدای گرانقدر است.

وی تصریح کرد: خانواده معظم شهدا و ایثارگران با تقدیم فرزندان خود در راه دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب از خود گذشتگی را معنایی عمیق تر بخشیدند.

وزیری ادامه داد: همه ما وظیفه داریم قدردان دلاورانی باشیم که در راه خدمت به مردم و دفاع از این مرز و بوم از جان خود گذشتند و از برکت وجود این عزیزان و خانواده های گرانقدر آنان است که امروز ایران اسلامی از همیشه استوارتر است.

این مقام مسئول تاکید کرد: امنیت و آرامش کشور و اقتدار نظام اسلامی مرهون جانفشانی عزیزانی است که دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود که همانا جان شیرین شان بود را در طبق اخلاص گذاشتند.

شهید مهدی نجاری در تاریخ 1 شهریور 1349 دیده به جهان گشود و در تاریخ 3 مرداد 1370 در منطقه عملیاتی میرجاوه در اثر درگیری با اشرار به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار