رئیس شورای سیاستگذاری نماز جمعه گلستان:

حجت الاسلام کیائی گفت: شب قدر شب آشتی با معبود است و خدای متعال ما را دعوت کرده که در این شب به سمت سعادتمندی حرکت کنیم.

شب قدر شب آشتی با معبود است/ اهتمام به دستگیری از نیازمندان و مواسات در شب های قدر

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام «محسن کیائی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: لیالی قدر یکی از شب های بی بدیل در طول سال است و لحظه لحظه آن مبارک است و خدای متعال ما را دعوت کرده که در این شب به سمت سعادتمندی حرکت کنیم.

 

رئیس شورای سیاستگذاری نماز جمعه گلستان ادامه داد: در قرآن کریم عنوان شده است که شب قدر از هزار ماه بافضیلت تر است و لذا لحظه لحظه آن می تواند بسیار ناب باشد و مردم فهیم استان گلستان در طول این شب ها با رعایت همه شیوه نامه های بهداشتی و فاصله اجتماعی و با استفاده از ماسک این مراسم را برگزار می کنند.

 

حجت الاسلام کیائی یادآور شد: در این شب های نورانی ان شاءالله بتوانیم لیالی قدر را درک کنیم و تذکره کربلا را بگیریم و عاقبت بخیری نصیب ما شود و برای فرج امام زمان (عجل الله تعالی) در این شب پیوسته بخوانیم.

 

وی با بیان اینکه شب قدر شب آشتی با معبود است، گفت: مردم در طول این شب برای گرفتاران عالم و افراد در بند، مردم فلسطین و یمن و رفع گرفتاری مردم قدرشناس و پهلوان ایران که با مشکلات جدی معیشتی رو به رو هستند دعا کنند.

 

رئیس شورای سیاستگذاری نماز جمعه گلستان ابراز داشت: مردم عزیز ما نوعدوست و قدرشناس هستند و تربیت یافته مکتب امیرالمومنین (علیه السلام) هستند و مردم می بینند وضعیت متفاوتی از گذشته در جامعه حاکم شده و لذا هزینه افطاری و پذیرایی را برای نیازمندان صرف می کنند و شبانه و با کرامت انسانی و حفظ آبروی نیازمندان این بسته ها را به دست آنان برسانند.

 

حجت الاسلام کیائی افزود: به تبعیت از امیرالمومنین (علیه السلام) و مکتب اهل البیت (علیه السلام) یاد گرفتیم که اینگونه عمل کنیم و در شب های قدر مردم ما توجه به نیازمندان را در دستور کار خود قرار می دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار