مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

حجت الاسلام ولی نژاد گفت: شب های قدر فرصت گرانبهایی برای رسیدن به قله سعادت است.

شب های قدر فرصت گرانبهایی برای رسیدن به قله سعادت است

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام «نورالله ولی نژاد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: از شب قدر در روایات و قرآن کریم بهتر از هزار ماه تعبیر و تفسیر شده است و بشر این امکان را دارد که یک شبه راه 100 ساله را طی کند و بتواند بسیاری از خطاها را جبران و راه معنویت را در پیش بگیرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: برای رسیدن به قله سعادت شب های قدر فرصت بسیار گرانبهایی در پیشروی ما است و مردم ما سعی می کنند که از شب قدر خود را محروم نکنند.

 

حجت الاسلام ولی نژاد یادآور شد: مردم استان گلستان در نخستین شب قدر سعی کردند که با وجود محدودیت های باران پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و برنامه ها را با حفظ دستورالعمل ها اجرا کنند و تلاش شد در بسیاری از شهرها در فضای باز برنامه ها برگزار شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در شب بیست و یکم و شب بیست و سوم نیز قطعا مردم در برگزاری مراسم های شب های قدر پروتکل های بهداشتی را رعایت خواهند کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ابراز داشت: مردم ما معمولا به سلامتی شهروندان و هم به معنویت و دعا و راز و نیاز توجه دارند و سعی می کنند با حفظ پروتکل های بهداشتی، ماسک و وسایل شخصی به سلامت جامعه در شب قدر اهمیت دهند و دستورالعمل ها را رعایت کنند.

 

حجت الاسلام ولی نژاد افزود: بسیاری از مردم تلاش کردند با تهیه غذای گرم و بسته بندی مواد غذایی این مواد را به دست نیازمندان برسانند که این کار با شکوه انجام شد و همه اقشار مردم تلاش می کنند در این امر مشارکت بیشتری داشته باشند.

 

وی گفت: از مردم و مسئولان تشکر می کنیم و امیدواریم با همراهی مسئولان بتوانیم شب های احیا را با شرایط مناسبی را برگزار کنیم و مطابق دستورالعمل های ستاد کرونا برای برگزاری مراسم دو ساعت زمان و پس از آن نیز نیم ساعت برای تردد در نظر گرفته شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار