علی طالبی با اشاره به افتخارات دولت تدبیر و امید در حوزه گازرسانی استان گلستان گفت: امروز با همت و یاری مسئولین، شاهد توسعه و رشد روزافزون استان گلستان در بخشهای مختلف خدمت در دولت تدبیر و امید بویژه در صنعت گازرسانی هستیم.

افتخارات دولت تدبیر و امید درحوزه گازرسانی استان گلستان
به گزارش گلستان ۲۴؛ مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان درمصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی شرکت در این خصوص افزود: در دولت تدبیر و امید حجم خطوط شبکه گازرسانی در گلستان از میزان  6807 کیلومتر در دولتهای گذشته به 9841  کیلومتر  افزایش یافته و تعداد خانوار بهره مند از گازاستان نیز  از ابتدای شروع به فعالیت دولت تدبیر و امید از 439 هزار به حدود 610 هزار خانوار افزایش پیدا کرده است، ضمن اینکه درحال حاضر 100 درصد خانوار شهری و 98 درصد خانوار روستایی استان نیز تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.
مهندس طالبی با اشاره به وضعیت گازرسانی به شهر ها و روستاهای استان گفت: تا سال 91 در استان گلستان  تعداد 653 روستا گازرسانی شده بود و در حال حاضر این  تعداد به 894 روستا افزایش یافته است ضمن اینکه تمامی روستاهای  استان که قابلیت گازرسانی دارند در برنامه اجرایی  این شرکت قرار گرفته اند .
وی در ادامه  اظهار داشت: گازرسانی به  شهرها  نیزدر این دولت بسیار مورد توجه بوده، بطوری که در حال حاضر تمامی 33 شهر استان با 100 درصد پوشش جمعیتی از نعمت گاز طبیعی بهره مند می باشند.
مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با بیان اینکه در حوزه گازرسانی به واحدهای صنعتی نیز پیشرفت های  بسیار زیادی را شاهد بودیم تصریح کرد: با نگاه مثبت دولتهای دهم و یازدهم در راستای حمایت از تولید ملی، رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال، توسعه صنعت استان و کمک به چرخه اقتصادی کشور  با وجود تحریم های ظالمانه  دشمن،  روند گازرسانی به صنایع شتاب و رشد چشمگیری  داشته و در همین رابطه تعداد واحدهای صنعتی گازرسانی شده استان از 1898 مورد به 3175  مورد افزایش پیدا نموده است.
طالبی با تشریح اعتبارات جذب شده در بخشهای شهری، روستایی و صنایع  تصریح کرد: در مجموع در دولت تدبیر و امید در سرفصل گازرسانی به شهرها  حدود 727 میلیارد ریال، در بخش گازرسانی به روستاها  بالغ بر 4132  میلیارد ریال و برای صنایع و محورهای صنعتی  استان نیز افزون بر 695 میلیارد ریال از محل اعتبارات سرمایه ای هزینه شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار