پیام مشترک حجت الاسلام والمسلمین قاسم پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان و سرهنگ پاسدار وحید فخرالدین فرمانده سپاه گرگان به مناسبت روز قدس


روز قدس و آرمان فلسطین یک هویت اصیل و ابتکاری جاودان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خبرگزاری بسیج از گلستان:حجت الاسلام والمسلمین قاسم پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان و سرهنگ پاسدار وحید فخرالدین فرمانده سپاه گرگان به مناسبت روز قدس پیام مشترکی صادر نمودند.

بسم الله الرحمن الرحیم

«أَلا إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ»

روز قدس و آرمان فلسطین به عنوان یک هویت اصیل و ابتکاری جاودان از سوی سلسله جنبان بیداری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) مصداق بارز این پایبندی و هم عهدی میان ملت انقلابی ایران اسلامی و سایر مسلمانان و آزادی خواهان جهان است که امروز آنچنان ریشه دوانده که به هیچ قیمتی قابل معامله نیست.

تشکیل دولت صهیونیستی اسرائیل بر پایه اسطوره جعلی و دروغین «سرزمین موعود» و با حمایت استعمارگران غربی و از طریق کشتار ملت فلسطین و غصب خانه و سرزمین آباء و اجدادی آن‌ها بدون تردید یکی از بزرگترین زخم‌ها بر وجدان بیدار بشریت است.

با وجود تلاش‌ها و دست و پا زدن‌های قدرت‌های استکباری، جبهه مقاومت قدرتمندتر از گذشته و این حقیقت ملموس‌تر از پیش رخ نمایی می‌کند که: روز قدس، روز حیات اسلام است؛ روز منکوب کردن تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی و گامی بزرگ در مسیر تحقق اهداف یک خیزش جهانی در برابر ظلم و غصب و اشغال.

قدس، قبله‌گاه آزادیخواهان جهان؛ سنگ محک عصر حاضر در تمایز بین داد و بیداد، در تفاوت بین آزادگی و بردگی و در تفکیک بیداری و خواب‌زدگی است. قدس، مرز میان ظلم است و مظلوم ، مرز میان تجاوز و ایستادگی، رهایی و اسارت. قدس، الفبای مقاومت است. قدس، همان وعده «نصر من الله و فتح قریب» است. قدس، غایت انقلاب اسلامی ماست.

 

مردم ایران بر این باور هستند که دسیسه‌های تبلیغاتی دشمنان امت اسلام باید با صدای بلند پاسخ داده شده و با آتش‌ افروزی‌های منطقه‌ای آن‌ها با قاطعیت مقابله شود.

اما آنچه که به «روز جهانی قدس» امسال ابعاد دیگری داده است، تلاش آمریکا و برخی کشورهای مرتجع منطقه در مشروعیت بخشیدن به دولت اسرائیل از طریق طرح «معامله قرن» است.

دولت منفور آمریکا قصد دارد تا به‌صورت یک‌طرفه و یک‌ جانبه با نقض حقوق اولیه ملت فلسطین و دادن برخی امتیازات ، موجودیت رژیم صهیونیستی را به جهان دیکته کند.

سپاه گرگان ضمن اعلام انزجار خویش از رژیم منفور صهیونیستی و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و حمایت بی‌دریغ از مبارزات ملت مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت اسلامی، تاکید می نماییم که تبعیت از ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای (مدظله‌العالی) و ثبات قدم بر خط مستقیم ایستادگی و مقاومت به عنوان تنها راه حل مساله فلسطین خواهد بود.

 

والسلام علیکم و رحمته الله و برکاته

 

ارسال نظر

آخرین اخبار