معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان:

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: سال های متوالی است که سعی شده مسئله قدس فراموش شود اما روز قدس فراموش شدنی نیست بلکه روز وحدت جهانی اسلام است.

روز قدس فراموش شدنی نیست

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام دیلمی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان اظهارکرد: روز جهانی قدس یکی از طراحی خای هوشمندانه حضرت امام خمینی است که فرصتی برای نشان دادن وحدت امت اسلامی در حل مسئله فلسطین و دفع غده سرطانی چون اسرائیل است.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی بازگشت به اسلام و متحد شدن را شرط نجات فلسطین می دانست، افزود: دفاع از حقوق مردم فلسطین در مسیر بسیج ملت های اسلامی در حمایت از قیام فلسطینی ها همیشه در صدر مباحث امام بود.

دیلمی با بیان اینکه مقام معظم رهبری روز قدس را تیری بر قلب توطئه فراموشی مسئله فلسطین می دانند، گفت: به گفته مقام معظم رهبری روز قدس روز مهم و تعیین کننده است. سال های متوالی است که سعی شده مسئله قدس فراموش شود اما روز قدس فراموش شدنی نیست بلکه روز وحدت جهانی اسلام است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: زنده نگهداشتن مسئله فلسطین در سطح جامعه دینی، تاکیید بر اصالت، هویت و حق مردم فلسطین در حاکمیت بر سرزمین قدس، ترویج و بسط فرهنگ مقاومت انتفاضه و قدس در افکار عمومی در سطح کشور و جهان، معرفی رژیم کودک کش و دشمن بشریت، افشا اتحاد شوم آمریکا رژیم صهیونیزم و برخی از کشورهای اروپایی و عربی از جمله برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی در این روز است.

وی ادامه داد: در روز جمعه راس ساعت 11 از تمامی گلدسته هاز مساجد استان بانک الله اکبر طنین انداز شد.

 دیلمی اظهار کرد:باتوجه به شرایط کرونایی اکنون تجمع ممنوع است و برنامه ها از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی دنبال می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار