مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان؛

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از تمدید نمایشگاه مجازی قرآن کریم خبر داد و گفت: این نمایشگاه تا چهارشنبه هفته جاری و همزمان با ۲۹ ماه رمضان دایر است.


نخستین نمایشگاه مجازی قرآن تا 29 رمضان تمدید شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری گفت: نمایشگاه مجازی قرآن کریم تا چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه و ۲۹ ماه رمضان برپا است و سامانه آن تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه فعال خواهد بود.

وی درباره نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، گفت: این نمایشگاه دارای ابعاد گوناگون علمی، فرهنگی و هنری بوده که با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در دو بخش فروشگاه و محتوایی راه اندازی شده است.

کشمیری ادامه داد: در این نمایشگاه، دو بخش اصلی فروش و محتوایی است که در بخش فروش، بیش از ۱۵ هزار عنوان کتاب عرضه شده و مردم می‌توانند متناسب با علاقه‌مندی خود، آثار مکتوب را دریافت کنند.

وی افزود: در بخش محتوایی نیز ۱۴ محور در نظر گرفته شده که یکی از آن‌ها فروشگاه‌هایی هستند که عرضه‌کننده آثار و محصولات قرآنی غیر از کتاب مثل حجاب، عفاف، قرآن هستند.  همچنین در بخش محتوایی، محور مشاوره بیشترین توجه را داشته و بعد از آن هم بخش مربوط به حوزه کودک و نوجوان بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است.

کشمیری ادامه داد: مرکز پاسخگویی نمایشگاه از ساعت ۹ تا ۲۴ فعال است و ۲۰ نفر از کارشناسان آماده پاسخگویی به مردم هستند و این مرکز با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۹۸۹۸ در دسترس مخاطبان قرار دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به اینکه بستر این نمایشگاه همچون نمایشگاه مجازی کتاب است که سال گذشته برای اولین بار به دلیل ویروس منحوس کرونا از سوی خانه کتاب برگزار شد، افزود: بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بالغ بر ۴۰ هزار اثر مکتوب مربوط به حوزه دین و دفاع مقدس که مجوز چاپ آنها مربوط به ابتدای سال ۱۳۹۲ تا پایان اسفند ۹۹ بوده، مجوز انتشار آنها در نمایشگاه مجازی قرآن کریم فراهم شده است.

کشمیری ادامه داد: این نمایشگاه مجازی با شعار قرآن، کتاب رشد و رویش از هجدهم ماه مبارک رمضان به صورت ۲۴ ساعته و به مدت ۱۲ روز تا روز بیست و نهم ماه رمضان از طریق مجازی در دسترس علاقه‌مندان به قرآن کریم است. 

وی افزود: تمام ناشرانی که در نمایشگاه مجازی قرآن شرکت می کنند، ملزم خواهند شد که ۲۰ درصد تخفیف برای تمام محصولات خود در نظر بگیرند.

یادآوری می شود نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم به نشانی الکترونیکی www.iQfa.ir در حال برگزاری است.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار