رئیس اداره قرآنی اوقاف گلستان خبر داد

حجت الاسلام کوهساریان از برگزاری کرسی های تلاوت و تفسیر قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان با رعایت پروتکل های بهداشتی در بقاع متبرکه گلستان خبر داد.

برگزاری کرسی تلاوت قرآن با رعایت پروتکل های بهداشتی در بقاع متبرکه گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام «ابوالفضل کوهساریان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ابتدای ماه مبارک رمضان رحمت الهی، میانه اش مغفرت الهی و پایان آن آزادی از جهنم است.

 

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان ادامه داد: رمضان یکی از خجسته ترین و بهترین‌ ماه ها در اسلام است و امیدوارم بتوانیم در این ماه بندگی خداوند را به نحو احسن انجام دهیم.

 

وی بیان کرد: رمضان ماه نزول قرآن کریم است و در این ماه قرآن کریم به عنوان بالاترین معجزه پیامبر اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) نازل شده است و لیالی قدر به عنوان بهترین شب ها در این ماه قرار دارد.

 

حجت الاسلام کوهساریان یادآور شد: با توجه به شرایط حاکم در جامعه و شیوع کرونا برنامه های مختلفی با رعایت پروتکل های بهداشتی در بقاع متبرکه گلستان برگزار می شود.

 

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان تصریح کرد: کرسی های تلاوت و تفسیر قرآن کریم از جمله ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان است که در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه گلستان که شرایط حضور مردم وجود دارد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

وی ابراز داشت: همچنین مردم در آن دسته از بقاع متبرکه که در شهرستان های با وضعیت قرمز و یا نارنجی کرونایی قرار دارد، می توانند از طریق فضای مجازی و یا پخش زنده از این برنامه ها بهره مند شوند.

 

حجت الاسلام کوهساریان گفت: برگزاری مسابقه مجازی و پیامکی مرتبط با قرآن کریم از دیگر ویژه برنامه های ماه رمضان است که مراکز افق ما در آستان امامزادگان و بقاع متبرکه در حال برنامه ریزی آن هستند.

 

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: برگزاری محافل نورانی انس با قرآن کریم و استفاده از ظرفیت قاریان و اساتید برجسته قرآنی در سطح استانی و ملی از دیگر برنامه های ما ویژه ماه رمضان است.

 

وی بیان کرد: با توجه به شرایط فعلی تمامی برنامه های ما در شهرهای قرمز و نارنجی به صورت مجازی و در شهرهای با رنگ زرد و آبی به صورت حضوری و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام کوهساریان برگزاری نکات تقسیری قرآن کریم و احکام شرعی را دیگر برنامه اوقاف و امور خیریه گلستان ویژه ماه مبارک رمضان برشمرد و یادآور شد: این برنامه از طریق صفحه رسمی بقاع متبرکه در فضای مجازی برگزار می شود.

 

وی ابراز امیدواری کرد؛ در ایام ماه مبارک رمضان بهترین برنامه هایی که در شان قرآن کریم و ماه بندگی است در جوار بقاع متبرکه گلستان برگزار شود.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار