رئیس بیمارستان تامین اجتماعی گنبدکاووس گفت: بیشتر تجهیزات بیمارستانی در این بیمارستان با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان تجهیز و یا به روز شده است.

تجهیزات بیمارستان تامین اجتماعی گنبدکاووس با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان به روز شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گنبدکاووس، رمضانعلی زنگانه در بازدید فرماندار شهرستان از این بیمارستان اظهار کرد: این بیمارستان دارای بخش‌های پاراکلینیکی، درمانگاه تخصصی و برنامه استراتژیک سه الی پنج ساله بوده و هر سال این برنامه بازنگری و به روز می‌شود.

وی تصریح کرد: تلاش داریم تا با اخذ مجوز بهترین و به روزترین اورژانس کشوری در فضای حدود یک‌هزار و 700 مترمربع با تمامی امکانات پیشرفته در جایگاه فعلی اورژانس احداث کنیم.

 

* تخت فعال بیمارستان تامین اجتماعی گنبدکاووس از ۱۳۴ تخت به ۱۷۶ تخت فعال افزایش یافت/ کمک 20 میلیاردی خیرین برای تجهیز و افزایش تجهیزات بیمارستانی

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی گنبدکاووس درباره افزایش تخت و تجهیزات این بیمارستان خاطرنشان کرد: با تلاش تیمی این بیمارستان توانستیم تخت فعال بیمارستان را از ۱۳۴ تخت به ۱۷۶ تخت فعال افزایش داده، تخت سی‌سی‌یو را از چهار تخت به هشت تخت و ای‌سی‌یو را از چهار تخت به ۱۲ تخت افزایش دهیم و افق برنامه امسال این است که تخت‌های آی‌سی‌یو تا پایان امسال به ۲۶ تخت افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: خیرین و مشارکت مردمی در حوزه تجهیز و افزایش تجهیزات بیمارستانی بسیار خوب بوده و حدود ۲ میلیارد تومان در این حوزه کمک شده است.

* نیاز ۱۰۰ میلیاردی برای به روز کردن تاسیسات ۲۵ ساله بیمارستان تامین اجتماعی گنبدکاووس

زنگانه گفت: تاسیسات این بیمارستان دارای عمر ۲۵ ساله بوده و طبق برآورد انجام شده برای به روز کردن آن نیاز به ۱۰ میلیارد تومان اعتبار داریم و امسال به روز کردن این تا سیاست آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: در حوزه اعتبار بخشی این بیمارستان گواهینامه‌های معتبر مختلفی را کسب کرده و در سال گذشته در بین ۲۹ بیمارستان مطرح کشور در بیمارستان‌های همتراز رتبه نخست و در حوزه عمل جراحی‌های بزرگ رتبه پنج کشوری را در بین ۲۹ بیمارستان کشور کسب کردیم.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی گنبدکاووس خاطرنشان کرد: دو آمبولانس با امکانات ای‌سی‌یو به بیمارستان تعلق گرفته و امسال رختشورخانه این بیمارستان مطابق استانداردهای بین‌المللی تجهیز می‌شود تا در هنگام بستری بیماران ملحفه و لباس بیمارستان کاملا پرس شده و ضدعفونی شده در اختیار آنها قرار گیرد.

وی گفت: این بیمارستان با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان به تجهیزاتی مانند ماموگرافی، به روزترین لاپاراسکومی، پیشرفته‌ترین دستگاه سی‌تی اسکن، سونوگرافی پورتاب و اکوپورتاب و غیره تجهیز شده است.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس در این بازدید اظهار کرد: حوزه سلامت یکی از حساس‌ترین و اولویت ما در شهرستان به ویژه از زمان شیوع کرونا بوده است.

وی تصریح کرد: این بیمارستان از زمان شیوع کرونا تاکنون همراهی خوبی در حوزه درمان سرپایی، بستری و انجام سی‌تی‌اسکن با حوزه بهداشت و درمان داشته است.

عبدالقدیر کریمی گفت: مدیریت این بیمارستان در کنار تجارب و تدبیر خوب خود با تعامل با مسوولان فرادستی و شهرستانی و انجام کار تیمی در بیمارستان توانسته عملکرد خوبی را در ارزیابی‌های کشوری و استانی ارائه دهد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار