رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش گلستان عنوان کرد

یازرلو گفت: جشنواره «آیینه زمان» با موضوع زندگی به سبک روح الله از طریق بستر فضای مجازی برای دانش آموزان گلستانی برگزار می شود.

برگزاری جشنواره آیینه زمان برای دانش آموزان گلستانی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «مجید یازرلو» صبح امروز (یکشنبه 26 اردیبهشت) در جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی به مناسبت بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) و شهدای گرانقدر قیام 15 خرداد 42 در استان گلستان اظهار کرد:قبل از اپیدمی کرونا در ایام سالگرد ارتحال امام (رحمه الله علیه) جشنواره «آیینه زمان و زندگی به سبک روح الله» را برگزار کردیم که در این جشنواره ملی 17 دانش آموز گلستانی حائز رتبه برتر شدند.

 

رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش گلستان به مشارکت 10 هزار نفری دانش آموزان گلستانی در جشنواره «آیینه زمان و زندگی به سبک روح الله» اشاره کرد و ادامه داد: میزان مشارکت دانش آموزان گلستانی در این جشنواره 3.6 درصد از کل دانش آموزانی بود که در کشور در این جشنواره شرکت کردند.

 

یازرلو متذکر شد: همچنین در جشنواره «آیینه زمان و زندگی به سبک روح الله» پنج کانون پرورشی و تربیتی استان گلستان جزو 10 کانون برتر کشور انتخاب شدند و امسال نیز بنا داریم چنین جشنواره را از طریق شبکه شاد برگزار کنیم.

 

وی افزود: در سطح استان گلستان 360 هزار دانش آموز وجود دارد و دسترسی این دانش آموزان از طریق شبکه شاد فراهم است و می توانیم محتواهای الکترونیکی با مضمون آرمان های امام (رحمه الله علیه) و وصایا و سخنان معمار کبیر انقلاب تولید و در اختیار دانش آموزان قرار دهیم.

 

رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش گلستان متذکر شد: اگر شرایط برگشت دانش آموزان به مدارس فراهم شد می توانیم ادامه این جشنواره آیینه زمان را در فضای مدارس دنبال کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار