معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تاکید کرد

جعفری گفت: دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم از منزل ماسک به همراه داشته باشند و در طول مدت امتحان از خوردن و آشامیدن خودداری کنند.

توصیه های بهداشتی به دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم

به گزارش گلستان ۲۴؛ ناهید جعفری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: به محض اینکه کمی بی احتیاطی نسبت به کرونا داشته باشیم شاهد افزایش شیوع ویروس کرونا خواهیم بود و براین اساس در طول یک سال گذشته چندین موج کرونا را تجربه کردیم.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان به امتحانات حضوری دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم اشاره کرد و گفت: اگر ضوابط برگزاری آزمون توسط مدرسه، دانش آموز و اولیای دانش آموزان رعایت شود خطر ابتلا به کرونا در این مدارس به مراتب از مهمانی رفتند و یا به بازار رفتن بهتر است.

 

جعفری بیان کرد: در محل برگزاری آزمون صندلی ها حداقل 180 سانتی متر با هم فاصله دارد و دانش آموزان باید حتما از زمان خروج از منزل از ماسک استفاده کنند و در محله مدرسه و یا آزمون ازدحام نداشته باشند.

 

وی بیان کرد: توصیه ما به والدین دانش آموزان این است که پشت درب مدرسه ازدحام نداشته باشند و والدین نیز باید بدانند فرزندانشان در چه شرایط از نظر سلامتی قرار دارند و مدارس نیز تمهیداتی بیاندیشند که دانش آموزانی که دارای علامت هستند در یک اتاق و مکان مجزا آزمون دهند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان متذکر شد: مدت زمان برگزاری آزمون نهایی امتحانات پایه نهم و دوازدهم حداکثر دو ساعت در نظر گرفته شده است و دانش آموزان پس از آزمون نباید در مدرسه ازدحام ایجاد کنند و در طول آزمون هم از خوردن و آشامیدن خودداری کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار