رئیس پارک علم و فناوری گلستان از حضور ۹ هسته و واحد فناور در بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری منطقه (INOTEX ۲۰۲۱) خبر داد.


حضور استارتاپ‌های گلستانی در نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس ۲۰۲۱

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، مهدی غفاری رئیس پارک علم و فناوری گلستان گفت: حضور در اینوتکس ۲۰۲۱ از سال گذشته با برنامه‌ریزی‌های دقیق در تقویم نمایشگاهی سال ۱۴۰۰ این پارک گنجانده شده بود و از مهم‌ترین اهداف نمایشگاهی سال جاری پارک علم و فناوری گلستان به شمار می‌رفت.

غفاری با اشاره به حضور هزاران بازدیدکننده و سیاستگذار حوزه نوآوری در این نمایشگاه گفت: یافتن بازار جدید برای محصولات و خدمات، جذب سرمایه برای استارتاپ‌ها و شرکت‌ها، قرارگیری در کانون توجه رسانه‌ها و سرمایه گذاران، آشنایی با آخرین تغییرات تکنولوژی و دستاورد‌های نوآوری منطقه و نیز آموزش و یادگیری آخرین استراتژی‌های سرمایه‌گذاری و کارآفرینی با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران ملی و بین‌المللی از مهم‌ترین دلایل حضور پررنگ استارتاپ‌ها و واحد‌های فناور پارک گلستان در این نمایشگاه بوده است.

او گفت: با تلاش‌های انجام شده، یک غرفه به مساحت ۴۸ مترمربع در سالن شماره ۵ این نمایشگاه توسط پارک اخذ که به صورت رایگان در اختیار ۹ استارتاپ فعال عضو پارک علم و فناوری گلستان قرار داده شده است

رئیس پارک علم و فناوری گلستان افزود: استارتاپ‌های سایرا، کاخ، دایه پلاس، گلستانی‌ها، زورکس، انجیلو، وت‌وان و موربیت عضو مرکز رشد جامع گرگان و استارتاپ آرت‌سین به عنوان تنها نماینده مرکز رشد شرق استان در این نمایشگاه به ارائه آخرین دستاورد‌های خود خواهند پرداخت.

او ادامه داد: دهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری، امسال به شیوه‌ای نوآورانه و به صورت ترکیبی از بخش‌های حضوری و مجازی در فضایی باز از تاریخ ۲۸ لغایت ۳۱ اردیبهشت در پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار