بیش از 961 میلیون تومان اعتبار برای خرید ۱۰ واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد گلستان در سالجاری اختصاص یافت .


خرید 10 واحد مسکونی از پروژه های انبوه سازی برای مددجویان گلستانی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان ،با بیان اینکه یکی از اقدامات مهم کمیته امداد برای حمایت از مددجویان ، تهیه مسکن مناسب است، گفت: بیش از 961 میلیون تومان اعتبار برای خرید ۱۰ واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خان به بین ،رامیان و آزادشهر در سالجاری اختصاص یافته است.

بابایی تصریح کرد : واحدهای خریداری شده از پروژه های انبوه سازی بنیاد مسکن واقع در روستای توران فارس از توابع شهرستان رامیان بوده و شامل 5 بلوک دو طبقه میباشد که طبقه همکف آن یک خوابه به متراژ55 مترمربع ، و طبقه بعدی به متراژ 85 متر مربع می باشد .

وی افزود : واحد های اشـاره شده با مساعدت کمیته امداد ، بهره مندی از تسهیلات بانکی و هم افزایی خود خانواده ها خریداری شده و نیازمند اجرای تاسیسات و نازک کاری می باشند و امیدواریم با مشارکت خیران و مددجویان در 6 ماهه اول سالجاری به بهره برداری برسد.

بابایی با اشاره به اینکه کمیته امداد با بررسی‌ واحدهای مسکونی مددجویان اقدام به تعمیر، ساخت وخرید مسکن مددجویی می کند، ادامه داد: تامین مسکن مناسب با هدف توانمند سازی و خودکفایی خانواده های تحت حمایت انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان تاکید کرد: هم اکنون یکی از مهم‌ترین مشکلات مددجویان تحت حمایت داشتن مسکن مقاوم است که کمیته امداد با ساخت و تعمیر این واحدها مشکل آنها را برطرف می کند.

وی با اشاره به اینکه خدمات امداد در کمک به محرومان بارز و شفاف است، گفت: کمیته امداد در فقر زدایی همواره عملکرد خوبی از خود نشان داده و بازویی توانمند برای نظام بوده است.

بابایی با بیان اینکه کمک به محرومان یک وظیفه همگانی است، عنوان کرد: انتظار می رود ،تمامی دستگاه های اجرایی و مردم خیر درکنار کمیته امداد در رفع فقر و محرومیت از چهره جامعه تلاش کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار