مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

کشمیری ضمن تقدیر از برگزاری جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد اظهار کرد: این جشنواره زمینه‌ساز جذب نسل جوان به آموزه‌های دینی است.

جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد زمینه‌ساز جذب نسل جوان به آموزه‌های دینی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: «عادله کشمیری» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اشاره به جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد اظهار کرد: این جشنواره در مسیر خوبی قرار دارد و توانسته است مقدمات و انگیزه‌های فیلمسازی را در بین کانون های مساجد ایجاد کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: امروز مهم آن است که بتوانیم این مسیر را که در ابتدای آن هستیم با انرژی مضاعف و برنامه ریزی خوب ادامه دهیم و به اهداف این جشنواره که تربیت فیلمسازان مسجدی است برسیم.
 
وی ادامه داد: هر چقدر در عرصه صنعت فیلمسازی در کانون‌های مساجد سرمایه گذاری کنیم، شاهد ثمرات و برکات آن در سطح نسل جوان خواهیم بود، به گونه ای که از گذرگاه برگزاری این جشنواره شاهد جذب جوانان به مسایل و آموزه های دینی شویم.
 
کشمیری افزود: با توجه به ارسال یک هزار و 45 اثر در قسمت های مختلف به این جشنواره، این آمار نسبت به سه دوره پیشین رشد کیفی و کمی داشته است.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر از این جشنواره می توانند به آدرس های سایت به نشانی taninfilm.ir و اینستاگرام به نشانی taninfilmfestival مراجعه کنند.
 
گفتنی است  مراسم اختتامیه این جشنواره در (6 خرداد) با رعایت مقررات و ضوابط بهداشتی در گلستان برگزار می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار