نماینده مردم گرگان در مجلس گفت: جالب آنجاست برای مردم گریه می‌کنند! چه گریه‌ای؟ طوری رفتار می‌کنند که اصلا مسبب به وجود آمدن شرایط فعلی نبودند.

مردم دیگر فریب شومن بازی‌های امثال جهانگیری را نمی‌خورند / در این ۸ سال مانند راهزنان بیت‌المال را غارت کردند

به گزارش گلستان ۲۴؛ رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، در رابطه با حضور مسببین وضعیت فعلی در انتخابات ۱۴۰۰، اظهار کرد: این افراد ۸ سال کشور در دستانشان بود اگر می‌خواستند تغییری ایجاد کنند در این مدت ایجاد می‌کردند.

وی ادامه داد: آقای جهانگیری و تیم دولت در این ۸ سال چکار کردند و چه اتفاق مثبتی را در کشور رقم زدند که اکنون شعار تغییر سر می‌دهند و قصد دارند اوضاع را تغییر دهند.

نماینده مردم گرگان در مجلس گفت: جالب آنجاست برای مردم گریه می‌کنند! چه گریه‌ای می‌کنید؟ طوری رفتار می‌کنند که اصلا مسبب به وجود آمدن شرایط فعلی برای مردم نبودند واقعا آقای جهانگیری مردم را چی فرض کرده است؟ ۸ سال وقت داشتند تا به مردم خدمت کنند.

سنگدوینی تصریح کرد: متاسفانه همین افراد به بیت المال رحم نکردند و باعث به وجود آمدن فساد‌های زیادی از جمله مالی و ... در کشور شدند همچنین به مردم رحم نکردند و مردم را در این ۸ سال گروگان گرفتند حتی طوری پیش رفت که به دولت خودشان هم رحم نکردند و با منتشر کردند فایل صوتی وزیر دولت، وزیر خودشان را تخریب کردند آن وقت اکنون دلشان برای مردم سوخته است؟.

وی با بیان اینکه مردم دیگر فریب این شومن بازی‌ها را نمی‌خورند، بیان کرد: در این ۸ سال هر بلایی بود بر سر مردم آوردند و مانند راهزنان بیت المال را غارت کردند چرا، چون مدیریت ندارند پس دیگر نمی‌توانند دوباره کشور را در دستانشان بگیرند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار