ماجرای ضرب و شتم دانشجوی انقلابی دانشگاه شیراز و حمایت کواکبیان از ضارب

ضرب و شتم دانشجوی دانشگاه شیراز+فیلم

اظهارات دانشجوی ضرب و شتم شده توسط یکی از دانشجویان اصلاح طلب و حراست دانشگاه علوم پزشکی شیراز و حمایت کواکبیان از ضارت

دانلود فایل

به گزارش گلستان24، انجمن اسلامی امید دانشگاه علوم پزشکی شیراز که به جریان اصلاحات نزدیک است، همایشی با عنوان «تردید و امید» با سخنرانی مصطفی کواکبیان برگزار کرد. علی رغم تبلیغات این تشکل دانشجویی و با وجود اینکه سخنران همایش یکی از چهره های مطرح اصلاح طلبان در کشور به شمار می رود، دانشجویان استقبال چندانی از مراسم نکردند.

این همایش سیاسی دانشجویی با حاشیه هایی نیز همراه بود. از حدود 50 نفری که در سالن شهید مطهری دانشگاه علوم پزشکی شیراز حضور داشتند اکثر آن ها از حامیان حزبی سخنران به شمار می رفتند. برخی از این افراد از خارج از دانشگاه به این همایش آمده بودند و با تردید می توان گفت دانشجو بودند!

بعد از سخنرانی کواکبیان نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، نوبت به سوال دانشجویان می رسد.

سخنران وقتی با سوالی در مورد عملکرد جریان اصلاحات در مجلس ششم مواجه می شود به جای دادن پاسخ های منطقی، بعضا با جواب های کلی و یا با تمسخر آن را رد می کند.

پاسخ های نامربوط سخنران به سوالات و مطرح شدن مسائل حاشیه ای فضای جلسه را متشنج می کند. عده ای از دانشجویان منتقد کواکبیان، توسط حامیان وی به باد کتک گرفته می شوند. کواکبیان هم به جای اینکه جلسه را مدیریت و آرام کند، با سخنانی جلسه را متشنج می کند. حراست دانشگاه نیز سعی می کند دانشجویان منتقد را از جلسه بیرون کند.

با اتمام جلسه فردی که دانشجویان منتقد را مورد ضرب و شتم قرار داده بود توسط حراست دانشگاه فراخوانده می شود تا هویت وی مشخص شود. اما کواکبیان که آماده سفر به مرودشت بود به حراست اعلام می کند فردی که توسط حراست فراخوانده شده باید با وی به مرودشت بباید و گرنه از دانشگاه علوم پزشکی خارج نخواهد شد!

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بعد از این همایش، ضمن تجمع و تحصن خواستار رسیدگی مسئولین و پاسخگویی حراست دانشگاه در این باره می شوند اما حراست دانشگاه با دانشجویان معترض برخورد می کند.

با نزدیک شدن به انتخابات 7 اسفند شاهد حضور تعداد بیشتری از حامیان فتنه 88 در دانشگاه های شهر شیراز هستیم.

ارسال نظر

آخرین اخبار