صبح امروز پنجشنبه 30 اردیبهشت ماه،نشست مشترک"عبدالغفور غراوی"سرپرست فرمانداری و رئیس هیات اجرایی با اعضای هیات بازرسی انتخابات شهرستان آق قلا در محل دفتر فرماندار برگزار شد.

نشست مشترک رئیس هیات اجرایی با هیات بازرسی انتخابات شهرستان آق قلا برگزار شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات و روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا، سرپرست فرمانداری آق قلا ضمن اشاره به رویداد سیاسی پیش رو و برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا،اظهار کرد:عرصه انتخابات برای نظام مقدس اسلامی و ملت همواره بسیار مهم و تعیین کننده است.آرای مردم حق الناس است و صیانت از آن،مهم ترین وظیفه عوامل برگزاری انتخابات است.

"غراوی"افزود:متولیان و دست اندرکاران امر انتخابات ضمن رعایت امانتداری با فراهم آوردن بسترهای لازم،شرایط را برای حضور آحاد مردم با سلایق مختلف مهیا سازیم.

در این نشست"سید خالق سجادی"رئیس هیئت بازرسی انتخاب شهرستان آق قلا بر رعایت اصل بی طرفی در فرایند انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا توسط بازرسان و سربازرسان و اعضای هیات بازرسی شهرستان تاکید کرد و از آمادگی این هیات در اختیار قرار دادن بازرسان و سربازرسان با تجربه جهت عضویت در شعبات سر صندوق خبر داد.

در این جلسه مقرر گردید لیست سربازرسان و بازرسین شعب اخذ رای در اختیار هیات اجرایی قرار گیرد تا در صورت لزوم از بازرسان با تجربه هیات بازرسی شهرستان در سمت نماینده فرماندار سر صندوق استفاده گردد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار