مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان:

بیکی گفت: بزرگداشت سوم خرداد یعنی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، یعنی بزرگداشت رشادت ها و جانفشانی های جوانان این مرز و بوم که بدون هیچ چشم داشتی از جان خود گذشتند و توانستند حماسه سوم خرداد را در تاریخ ثبت کنند.

بزرگداشت سوم خرداد باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ مهدی بیکی به مناسب سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: آنچه که انقلاب ما را از خطرات و آسیب ها و تهاجمات درونی و بیرونی مصون نگه داشته است، بیداری، هوشیاری و مقاومت و پایداری مردم بوده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: از نبود مجاهدت ها و رشادت های جوانان این مرز و بوم، دشمن بارها این کشور را هم تجزیه کرده بود و هم منابع و ذخایر آن را به یغما برده بود.

 

وی ادامه داد: حفظ روحیه مجاهدت و پایداری یکی از مهمترین مسائلی است که دستگاه های فرهنگی باید آن را به عنوان یکی از اصلی ترین سیاست های خودشان به صورت کاربردی ترویج دهند.

 

بیکی اظهارداشت: تا زمانی که این روحیه در بین هر ملتی باشد دشمن نمی تواند به دژ مستحکم آن ملت آسیب بزند و دندان طمع را می کند.

 

وی گفت: سوم خرداد حقیقیتا یک سمبل با مسمی و درستی است که به نام مقاومت، ایثار و پیروزی در تقویم جمهوری اسلامی ایران ثبت شده است، روزی است که دشمن با تمام قوا به کشور عزیز ما حمله ور شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان خاطرنشان کرد: ملت ایران در یک شرایط بحرانی و عدم انسجام سازمانی از سوی دولت توانست یک مقاومت به همراه پیروزی به یاد ماندنی را از خود به یادگار بگذارد.

 

وی افزود: بزرگداشت سوم خرداد یعنی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، یعنی بزرگداشت رشادت ها و جانفشانی های جوانان این مرز و بوم که بدون هیچ چشم داشتی از جان خود گذشتند و توانستند حماسه سوم خرداد را در تاریخ ثبت کنند.

 

بیکی ادامه داد: در این روز باید یاد و نام امام (رحمه الله علیه) را که با آن جمله عرفانی، تاریخی «خرمشهر را خدا آزاد کرد» مسیر آینده را در مبارزه به جوانان نشان داد، زنده نگهداریم، امام امت (رحمه الله علیه) بسیار هوشمندانه این جمله را فرمودند و جوانان بسیار هوشمندانه این جمله را درک کردند.

 

وی گفت: درود خداوند بر تمام مبارزان راه حق و حقیقت و شهدای هشت سال دفاع مقدس و فتح خرمشهر، سلام بر امام راحل که با رهبری امام گونه خود کشور ایران را در خطرات ابتدای انقلاب سربلند و پیروز هدایت کردند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار