از تایید صلاحیت 95 درصد دواطلبان انتخابات شوراهای روستایی تا خط و نشان دادگستری برای تبرکشان از جمله اخبار مهم یکشنبه دوم خرداد ماه در گلستان بود.

ازتایید صلاحیت 95 درصد دواطلبان انتخابات شوراهای روستایی تا خط و نشان دادگستری برای تبرکشان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، رئیس کل دادگستری گلستان در پی دومین تبرکشی طی چند روز اخیر گفت: در برخورد با با اوباش، از رأفت خبری نیست.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از رشد ۳۰ درصدی سرمایه گذاری صنعتی در استان خبرداد.

 مدیرعامل آب منطقه ای گلستان گفت: با توجه به افزایش جمعیت و افزایش نیاز مصرف، تنها راه عبور از بحران، بهره وری و مصرف بهینه در بخش های مختلف به ویژه بخش کشاورزی است.

مدیرکل هواشناسی گلستان گفت: روند کاهش بارندگی در گلستان همچنان ادامه دارد و در اردیبهشت ماه ۱۳ درصد کاهش بارش اتفاق افتاد.

استاندار گلستان گفت: گلستان رتبه ۶ ولادت در کشور، رتبه ۹ ازدواج و رتبه ۱۷ طلاق در کشور را دارد.

زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۵ ریشتر سیمین شهر در استان گلستان را لرزاند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان گلستان از توزیع ۴۰۰سری جهیزیه بین نوعروسان کم بضاعت استان خبر داد.

صفرپور گفت: دو هزار کودک و یک هزار و ۸۰۰ مادر باردار و شیرده دارای مشکل سوء تغذیه در سال ۹۹ از حمایت غذایی امداد گلستان برخوردار شدند.

مطیع گفت: در سال گذشته شاهد کاهش ۶.۲ درصدی میزان ولادت بودیم ولی از نظر آمار میزان ولادت در بین استان های کشور در رتبه ششم قرار داریم.

مدیرکل هواشناسی گلستان گفت که با ورود سامانه بارشی از روز چهارشنبه، علاوه بر وزش باد شدید و بارندگی، دمای هوای استان تا حدود ۱۵ درجه خنک‌تر می‌شود.

رییس اداره شیلات گنبدکاووس از شروع تکثیر ۳۴ میلیون بچه ماهی گرمابی در ۲ کارگاه فعال این شهرستان خبرداد و بیان داشت که بچه‌ ماهیان تولیدی این کارگاه‌ها علاوه بر تامین نیاز مزارع پرورش ماهی سال آینده گلستان به‌ویژه نواحی شرق آن به برخی استان‌های همجوار نیز ارسال می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار