ازخلف وعده چندباره ترکمنستان برای بازگشایی مرز اینچه‌برون، تمدید قراردادشاهین طبع سرمربی شهرداری گرگان، تا وضعیت زرد کرونا در استان از مهمترین اخبار سه شنبه یازدهم شهریور در گلستان بود.

ازخلف وعده چندباره ترکمنستان برای بازگشایی مرز اینچه‌برون تا وضعیت زرد کرونا در استان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ استاندار گلستان دستور تشکیل کمیته‌ای ویژه برای تعیین تکلیف درخواست تسهیلات واحدهای تولیدی در استان را داد.

 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان از اختصاص ۳۵۰ میلیارد تومان برای مقاوم سازی خانه‌های روستایی استان خبرداد.

با اینکه مسئول نمایندگی امور خارجه در استان گلستان از بازگشایی مرز جاده‌ای اینچه‌برون در روز ۱۱ شهریورماه خبر داده بود اما ترکمنستان برای چندمین بار به وعده‌اش عمل نکرد.

سخنگوی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: «مهران شاهین‌طبع» قراردادش را به عنوان سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تمدید کرد.

رییس پارک علم فناوری گلستان گفت: اشتغال ایجادشده به واسطه فعالیت شرکت‌های دانش بنیان این استان از ابتدای امسال تاکنون در مقایسه با دوره ۱۲ ماهه سال گذشته ۴۴ درصد بیشتر شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: ۷۴۹ میلیارد تومان تسهیلات برای نوسازی و بازسازی ۲۱۷ واحد تولیدی به تصویب رسید که ۴۳ واحد موفق به دریافت ۱۲۴ میلیارد تومان تسهیلات شدند.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: تبلیغات مرحله دوم انتخابات به صورت مجازی و از صدا و سیمای استان پخش خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان گفت: ۳۱ واحد آموزشی با ۱۷۲ کلاس درس آماده تحویل به آموزش و پرورش استان است که ۶۵ درصد این مدارس با مشارکت نیکوکاران ساخته شد.

استاندار گلستان با اشاره به ضرورت حمایت حداکثری از واحدهای تولیدی از رفع مشکل تامین سوخت کارخانجات پنبه پاک‌کنی و ریخته‌گری گلستان خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به وجود ۴۴ مدرسه با کمتر از ۱۰ دانش‌آموز در این استان گفت که از این تعداد، پنج واحد آموزشی در پایه تحصیلی متوسطه دوم و مابقی مدارس ابتدایی هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار