فرماندار گرگان خبرداد:

فرماندار گرگان با بیان این که کاهش ۵٠ درصدی میزان مصرف برق در ادارات الزامی است و باید اجرایی شود، گفت: همکاری ادارات در برگزاری انتخابات مهم است.

لزوم کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق ادارات/ برق مراکز پرمصرف قطع می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلستان 24،  محمد حمیدی بعدازظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اظهارکرد: با توجه به کمبود برق و آب در سطح شهرستان همه ادارت موظف هستند حداقل میزان ۵٠ درصد برق مصرفی خود را کاهش دهند و برق ادارات پرمصرف هم قطع خواهد شد.

فرماندار گرگان افزود: همه کارواش های غیرمجاز باید تعطیل شوند و کارواش های دارای مجوز هم باید از چگونگی میزان آب مصرفی گزارشی به دستگاه متولی ارائه دهند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات، اضافه کرد: با توجه به نزدیکی انتخابات و در جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، ادارات موظف هستند همکاری لازم را با فرمانداری داشته باشند.

حمیدی گفت: هیچ اداره ای حق ندارد با توجه به در اختیار داشتن یکسری ظرفیت ها که مربوط به بیت المال است، علیه و یا به نفع کاندیدی اقدام کند و در صورت مشاهده برخور قانونی انجام خواهد شد.

فرماندار گرگان بیان کرد: به منظور تراکم جمعیت و رعایت شیوه نامه های بهداشتی، تعداد شعب اخذ رای را از ٢٣٨ شعبه به ٢۶٣ شعبه افزایش دادیم.

ارسال نظر

آخرین اخبار