نماینده آزاد شهر در مجلس گفت که قطعی برق داد مردم را درآورده و مردم چندین بار در روز با قطعی برق مواجه هستند برخی در خانه بیمار کرونایی دارند و نمی توانند از بیمارشان مراقبت کنند.

 کوهساری: قطعی برق داد مردم را درآورده/قالیباف:وزیر نیرو پاسخگوی مجلس باشد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم، غلامعلی کوهساری آزادشهر در مجلس در جلسه علنی امروز (سه شنبه 4 خرداد) قوه مقننه و  در تذکری با استناد به ماده 107 آئین نامه داخلی مجلس، گفت: قطعی برق داد مردم را درآورده و مردم چندین بار در روز با قطعی برق مواجه هستند. برخی در خانه بیمار کرونایی دارند و نمی توانند از بیمارشان مراقبت کنند. در برخی شهرها نیز چاه های آب شرب با قطعی برق از مدار خارج می شود و در استان گلستان، آزادشهر و رامیان گرمای طاقت فرسا تحمل این قطعی را برای مردم سخت تر کرده است.

وی با بیان اینکه وزارت نیرو به برنامه خاموشی که خودش ارائه کرده عمل نمی کند، اضافه کرد: در چنین شرایطی که باید به داد مردم رسید و بیش از این باعث نارضایتی مردم نشد آقای اردکانیان در جلسه کمیسیون انرژی حضور پیدا نکرد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: کمیسیون انرژی حتما این موضوع را پیگیری کند. وزیر نیرو هم باید در این باره به کمیسیون و صحن پاسخگو باشد. این موضوع در دستور هفته آینده است.

وی افزود: ما سختی ها و مشکلات، مسائل دانش آموزی، دانشجویی و امتحانات را می دانیم، کمیسیون هم پیگیر باشد که هفته آینده به این موضوع برسیم.

رئیس مجلس اضافه کرد: مجلس برای اولین بار در چهل سال اخیر در بودجه 1400 بحث مربوط به اعتبارات وزارت نیرو را مورد رسیدگی قرار داد و آن را از یارانه ها جدا کرد که این از افتخارات مجلس است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار