فرماندار گرگان خبر داد:

فرماندار گرگان با تاکید بر اینکه اطلاع‌رسانی قبل از اقدام قطع خدمات‌رسانی بسیار مهم است از مدیران ادارات آب و برق خواست حتما از امروز ساعات قطع خدمات را به مردم اعلام کنند.

 اطلاع‌رسانی ساعات قطع آب و برق در گرگان ضروری است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلستان24،  محمد حمیدی با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در جمع مدیران شهرستان گرگان اظهار کرد: جایی‌ که بی‌اطلاع برق قطع می‌شود حتما نارضایتی ایجاد می‌کند، اینها موارد امنیتی نیست که مردم ندانند.

وی افزود:محدودیت‌های کرونا سبب شد تا جلسات این شورا کمتر برگزار شود اما رسالت‌های این شورا مغفول شدنی نیست و همواره پیگیر مسائل مهم شهرستان هستیم.

وی سوم خرداد را کارنامه درخشان انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: بزرگداشت سوم خرداد به یاد آن روزها و افتخارات هشت سال دفاع مقدس در قالب جلسه شورای اداری امروز برگزار می‌شود، هشت سال دفاع مقدس هر روز و هر لحظه‌اش افتخار بوده و افتخاری که در سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر روی داد در تاریخ انقلاب اسلامی بلکه در تاریخ ایران کهن بی‌نظیر بوده‌ است.

فرماندار گرگان با بیان اینکه گلایه‌های مردمی، واحدهای تولیدی، کارخانه‌ها و کشاورزان زیاد است، افزود: قطع آب و برق از طرفی مشکلات اقتصادی باعث شده مردم دچار مشقت‌هایی شوند، باید تحمل کرد، صرفه‌جویی کرد، در مواردی حق با گله‌کننده است، جایی‌ که بی‌اطلاع برق قطع می‌شود حتما نارضایتی ایجاد می‌کند، اینها موارد امنیتی نیست که مردم ندانند.

حمیدی ادامه داد: اکنون با این ‌همه پیشرفت تکنولوژی نباید مردم از وضعیت خدمات‌رسانی بی‌اطلاع باشند، گاهی هیچ پاسخی نسبت به گلایه‌های مردم نداریم، گلایه مردم در ارائه خدمات وجود دارد، خیلی از لوازم‌ خانگی روستائیان بر اثر نوسان برق سوخت، خسارت‌ها طبق شرایط پرداخت می‌شود باید اطلاع‌رسانی صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه آستانه تحمل مردم زیر بار مشکلات بسیار پایین آمده است، ابراز کرد: وظیفه‌ای را مدیران آب‌ و برق دارند و یک وظیفه هم مابقی مدیران دارند، مدیران اداره برق و مجموعه آنها باید تمام تلاش خود را کنند که از ظرفیت برنامه‌ریزی بهتر و بیشتر استفاده کنند، برخی جاها می‌شود بهتر کار کرد.

فرماندار گرگان با بیان اینکه در حوزه آب و فاضلاب مدیریت توزیع خیلی مهم است، تاکید کرد: مدیریت توزیع اینکه کدام روستا قطع یا وصل باشد، مهم است، برخی اوقات در این زمینه درست اطلاع‌رسانی نمی‌شود و دائم مردم تماس می‌گیرند که باید دغدغه‌خاطر مردم به‌ درستی برطرف شود.

حمیدی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: در این سه ماه کار شما مسوولان شبانه‌روزی است، باید تلاش کنید که در مدیریت توزیع آب گلایه‌مندی مردم را پایین بیاورید، مدیریت توزیع آب در رفع نگرانی مردم بسیار مهم است.

وی بیان کرد: مردم ما بسیار خوب و فهیم هستند هر کاری به مردم گفتیم و اطلاع داشتند همیشه در صف اول بودند و تحمل می‌کنند اما برخی اطلاع‌رسانی‌ها به گونه‌ای است که با اعصاب مردم بازی می‌کند.

فرماندار گرگان با تاکید بر اینکه قطعی آب و برق باید عادلانه و به دور از تبعیض باشد، گفت: شاید امکان فنی این‌ موضوع در برخی مناطق وجود نداشته باشد اما اطلاع‌رسانی‌ قبل‌ از اقدام مهم است.

حمیدی ضمن حضور و غیاب اعضای شورای اداری شهرستان گرگان به دلیل اهمیت جلسه تصریح کرد: با مدیرانی که در جلسه شورای اداری شرکت نمی‌کنند حتما برخورد می‌کنیم، این جلسات بسیار مهم است، ما رأفت می‌کنیم اما برخی مدیران از این شرایط سوءاستفاده می‌کنند.

وی گفت: گلایه‌های مردم در جاهایی حق است در برنامه‌ریزی کار باید به حساسیت بیشتری پیگیری شود، بدانید شرایط حساسی داریم آن‌قدر در این حوزه مشکلات وجود دارد که کار سنگین انتخابات را تحت‌الشعاع قرار داده‌ است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار