سعید جلیلی در گرگان:

فشار و تحریم اقتصادی آخرین خاکریز دشمن است نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی گفت: فشار و تحریم اقتصادی آخرین خاکریز دشمن است.

گزینه نظامی نخستین گزینه آمریکا علیه ما بود

سعید جلیلی امشب در همایش ولایت و بصیرت با موضوع گفتمان انقلاب ، فرصت و تهدیدها، در جمع مردم ولایت‎مدار شهرستان گرگان اظهار کرد: یکی از افتخارات ملت تجارب ارزشمند آن است که سرمایه مرده به‌حساب می‎آید.

وی تصریح کرد: پدران و اجداد ما انسان‎هایی مومنی بودند که بسیاری از آیات قرآن را باور داشتند اما فرصت آن که بتوانند آموزه‎های دینی خود را در زندگی فردی و جامع متجلی کنند را به‌دست نیاورند.

به گزارش گلستان24 : نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی ادامه داد: ملت و نسل امروز جمهوری اسلامی ایران این افتخار را دارد که در طی 36 سال توانسته بسیاری از آموزه‎های دینی را در جامع متجلی کند.

قلدرهای جهانی امروز در برابر ایران احساس عجز می‎کنند

جلیلی ابراز داشت: کسانی که ادعای قلدری را در جهان دارند به صراحت امروز اظهار عجز در برابر جمهوری اسلامی می‎کنند و این صرفا یک ادعای خالی نیست و باید بیندیشیم که در ایران چه اتفاق مهمی افتاده است.

وی با بیان اینکه قلدرهای جهانی، ایران را معضلی برای حل مشکلات خود می‎دانند، بیان داشت: این قدرت‎های جهانی سرادر سلیمانی را مانع تحقق اهداف خود می‎دانند و باید بیندیشیم که ژنرال وی چه امکاناتی در اختیار دارد که همه قدرت‎ها این اظهارات را مطرح می‎کنند؟.

عضو تشخیص مصلحت نظام بیان داشت: یکی از نویسندگان مصری درباره انقلاب اسلامی می‎نویسد قاهره همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی قرار داد کمپ دیوید را امضاء کرد و متحد آمریکا شد و حال بعد از 30 سال قاهره 2 میلیون قبر در قبرستان‎ها دارد و جمهوری اسلامی ایران امروز ماهواره به فضا می‎فرستد.

وی ادامه داد: یک نویسنده آمریکایی معتقد است وجه اشتراک سخنان روسای جمهور آمریکا در دوران انقلاب اسلامی با امام (ره) تنها در جمله « آمریکا هیچ غلطی نمی‎تواند بکند»، است.

گزینه نظامی نخستین گزینه آمریکا بر علیه ما بود

نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی خاطر‎نشان کرد: همزمان با انقلاب اسلامی استکبار جهانی هر آن چه در توان داشت برای سرنگونی انقلاب اسلامی به‌کار بست و وقتی می‎گوید گزینه نظامی روی میز است این گزینه نخستین گزینه آنها بود که در هشت سال دفاع مقدس به ما تحمیل کردند.

جلیلی افزود: ملت ما باید بیندیشد چرا امروز به این جایگاه رسیده و تمام تلاش استکبار جهانی این است که پیروزی‎های ملت ما را بپوشاند چرا که پیروزی‎های ملت ما یک پیروزی عادی نیست و شجره طیبه‎ای است که هر روز بیشتر به ثمر می‎نشیند.

وی ابراز داشت: امروز شش کشور که هر کدام  چند هزار کلاهک هسته‎ای دارند با ایران بر سر چند سانتریفیوژ که زیر نظر آژانس کار می‎کند مذاکره می‎کنند و خود اعتراف می‎کنند که همه این کارها برای این است که ایران هسته‎ای نشود.

عضو تشخیص مصلحت نظام تجربه ملت ایران را در برابر استکبار یک تجربه گران‎‌سنگ دانست و گفت: اوج حماسه‎‌سازی‎های ملت ما در هشت سال دفاع مقدس بود که ایمان به عمل تبدیل شد و دشمن می‎داند ملت ما با این دو عنصر به موفقیت خواهد رسید.

جلیلی هدف از 170 شبکه ماهواره‎ای فارسی زبان که بر علیه نظام جمهوری اسلامی را انحراف ملت ایران از مسیر پیروزی دانست و بیان داشت: ملت ایران این تجربه را داشته که شیطان بزرگ قابل اعتماد نیست و بر این اساس است که مقام معظم رهبری می‎فرماید «ما به منطق آمریکایی اعتماد نداریم».

وی  ادامه داد: زمانی که نیروگاه 10 مگابایتی تهران به سوخت 20 درصد برای تولید 850 هزار دارو نیاز داشت و ایران درخواست سوخت به منظور فعالیت این نیروگاه را از غرب مطرح کرد غرب از این موضوع به عنوان یک اهرم فشار استفاده کرد و ماهیت خود را به نمایش گذاشت.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی اذعان کرد: مهمترین حرکت دشمن این است که انحراف در مسیر مبارزه ایجاد کند و لذا به دنبال این است که تردید در مبارزه را در ملت به وجود بیاورد.

داعش پیاده نظام آمریکا و رژیم صهیونیستی است

جلیلی با بیان اینکه داعش پیاده نظام آمریکا و رژیم صهیونیستی است، افزود: این تنها یک خرف شعاری نیست و دشمن قصد دارد به‌وسیله داعش مبارزه را به درون امت اسلامی بکشاند و دوم به دنبال ایجاد رخنه و انحراف ملت اسلامی از مسیر اصلی خود است.

وی آخرین خاکریز دشمن را فشار و تحریم اقتصادی دانست و گفت: دشمن خاکریز دیگری ندارد و لذا به همین دلیل به دنبال این است تحریم در همه شرایط حفظ شود و قطعا ملت، دولت، مجلس به تاکید مقام معظم رهبری در مسیر اقتصادی و نگاه به ظرفیت درون توجه کنند پیروزی بزرگ برای ما رقم خواهد خورد.

ارسال نظر

آخرین اخبار