پس از نزدیک به یک ماه از خم شدن تیر چراغ برقی در روستا حیدرآباد شهرستان کلاله، بالاخره این تیر تعویض شد.

تیر خم شده روستا حیدر آباد تعویض شد! / علت تاخیر چند هفته ای چیست؟

به گزارش گلستان 24، طی هفته های  گذشته خبری مبنی بر خم و آوار شدن تیر چراغ برقی در روستای حیدرآباد کلاله بر روی دیوار حیاط یکی از اهالی روستا در این سایت منتشر شد.

همچنین در گزارشی دیگر گلایه ی اهالی این روستا از وضعیت نامطلوب برخی از تیرهای چراغ برق نیز منتشر گردید که در این باره با موسوی رئیس اداره برق شهرستان کلاله نیز گفتگویی داشتیم و وی قول بررسی این موضوع را داد و گفت: در صورت نیاز تیرهای نامناسب تعویض خواهند شد.

تیر خم شده روستا حیدر آباد تعویض شد! / علت تاخیر چند هفته ای چیست؟

پس از انتشار گزارش یاد شده، باز هم شاهد اقدام مناسبی از سوی اداره مربوطه نبودیم تا اینکه گزارشی مبنی بر خم و آوار شدن تیر چراغ برق این رووستا بر روی دیوار یکی از اهالی در این سایت منتشر شد که انتظار می رفت که مسئولین در اسرع وقت برای رفع این مشکل اقدام کنند.

تیر خم شده روستا حیدر آباد تعویض شد! / علت تاخیر چند هفته ای چیست؟

اما پس از گذشته هفته ها از این اتفاق شاهد تعویض تیر چراغ برق یاد شده بودیم!

تیر خم شده روستا حیدر آباد تعویض شد! / علت تاخیر چند هفته ای چیست؟

برای تاخیر در برخی از اقدامات می توان دلایل گوناگونی را مطرح کرد. اما در حال حاضر مهمترین علت کندی عملیات خدمات رسانی برخی از ادارات، سیل مراجعات مردم به ادارات مربوطه است که اکثر آنها با نامه ای در دست، با امضا و مهر دفتر دکتر به این ادارات مراجعه می کنند و با توجه به موج تغییرات مدیریتی و احساس لغزنده بودن صندلی ریاست، رئسای ادارات ملزم به رسیدگی به مشکلات مراجعه کننده می شوند و به تبع آن رسیدگی به این مشکلات مستلزم استفاده از تجهیزات است و با خالی شدن انبار این اداره، با تاخیر چندین هفته ای تعویض یک تیر چراغ برق روبرو خواهیم شد.

گفتنی این اقدامات از سوی دفتر مورد نظر تنها به ادارت خدماتی مانند (اداره آب، برق و گاز) خلاصه نمی شود و در گذشته شاهد این اقدامات در یکی از ادارت حمایتی نیز بودیم که امام جمعه شهرستان کلاله نسبت به این اقدامات در سخنانی واکنش شدیدی نشان داد.

با وجود این مشکلات، یکی از اهالی روستای حیدر آباد با ارسال تصاویری از تعویض این تیر، از اقدام اداره برق شهرستان کلاله تقدیر و تشکر کرد.

کلاله خبر

ارسال نظر

آخرین اخبار