مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان خبر داد:

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: یکی از ماموریت هایی که همکاران ما برای قطعی برق اعزام می شوند بحث مبحوس شدن در آسانسور است که این روزها به دلیل قطعی برق بسیار شایعه است.

افزایش آمار محبوس شدگی در آسانسور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلستان24،  مهدی قره قاشی اظهار کرد: یکی از ماموریت هایی که همکاران ما برای قطعی برق اعزام می شوند بحث مبحوس شدن در آسانسور است که این روزها به دلیل قطعی برق بسیار شایعه است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان ادامه داد: شهروندانی که در آسانسور محبوس می شوند به خود استرس راه ندهند و هوا به میزان کافی در کابین آسانسور وجود دارد و در کف آسانسور بنشینند چرا که ممکن است بعد از وصل برق کابین آسانسور تکان های شدیدی بخورد.

قره قاشی بیان کرد: اگر تلفن در اختیار دارند به سازمان آتش نشانی و یا 110 تماس بگیرند و اگر تلفن همراه در اختیار ندارند با سرو صدا دیگران را از ماجرا با خبر کنند و از افراد بیرون آسانسور درخواست کنند که برق اصلی آسانسور را قطع کنند تا در هنگام وصل تکان های شدید و یا اتفاق دیگری رخ ندهد.

وی متذکر شد: افرادی که با آسانسور آشنایی ندارند لطفا تا آمدن نیروهای آتش نشانی به آسانسور دست نزنند و در چنین اتفاقاتی می توانند افراد با شمار 125 و 110 تماس بگیرند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان ابراز داشت: آسانسورها به دلیل قطعی برق و یا مشکل فنی ممکن است از کار بیفتد و حتما مدیران ساختمان از شرکت هایی که خدمات فنی پس از نصب ارائه می کنند استفاده کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار