معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: جلسه شورای هماهنگی سازمان های بیمه گر استان گلستان با حضور مسئولان بیمه ای استان برگزار شد.

جلسه شورای هماهنگی سازمان های بیمه گر استان گلستان برگزار شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان، دکتر حسین حقیقی در حاشیه این جلسه به خبرنگار ایثار واحد گلستان گفت: در این جلسه‌ که با حضور مدیرکل درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، مدیران کل تامین اجتماعی، بیمه سلامت و تامین اجتماعی نیروهای مسلح و دبیر کارگروه بیمه سلامت ایثارگران کشور برگزار شد در خصوص مشکلات بیمه ای ایثارگران بحث و تبادل نظر گردید.

حقیقی در این جلسه بر لزوم ارائه خدمات درمانی مناسب به ایثارگران تأکید کرد و گفت: ارائه خدمات مناسب بیمه ای و درمانی به خانواده شهدا و ایثارگران ضروری است و همه مسئولان و دست‌اندرکاران باید به این امر مهم اهتمام ورزند.

معاون بهداشت و درمان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با اشاره به اینکه همه ما مدیون ایثارگران هستیم و نباید اجازه دهیم این عزیزان نسبت به درمان خود دغدغه داشته باشند تصریح کرد: پیگیری وضعیت بیمه ای جامعه ایثارگری از اولویت‌های اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران به شمار می‌رود و ایثارگران باید از خدمات درمانی مورد نیاز خود به سهولت بهره‌مند شوند.

وی افزود: هماهنگی و هم افزایی بین سازمانهای بیمه گر منجر به نگاه مشترک به مسائل حوزه درمان ایثارگران استان شده و به خدمت رسانی بهتر و رضایتمندی جامعه ایثارگری متهی خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار