حق شناس گفت: جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد با محوریت سبک زندگی اسلامی ایرانی در جامعه اثرگذار است.

جشنواره طنین با محوریت سبک زندگی اسلامی ایرانی در جامعه اثرگذار است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» صبح امروز (پنجشنبه 6 آذر) در مراسم رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد گفت: هنر یک جز از فرهنگ است، هر چقدر برای هنر کار کنیم جای دیگر هزینه نمی کنیم.

 

استاندار گلستان با بیان اینکه سرمایه ها به چهار بخش مادی، انسانی، فرهنگی و اجتماعی تقسیم می شوند، افزود: متاسفانه ما تماما سرمایه مادی را در زندگی می بینیم در صورتی که این سه مسئله اصل است و بخش مادی باید در خدمت این سه بخش باشد تا به یک رشدی برسد.

 

وی اظهارداشت: گلستان در هر سه منابع انسانی، فرهنگی و اجتماعی نیز غنی است که متاسفانه به این ظرفیت ها توجه عمیق نشده است.

 

حق شناس گفت: در استان گلستان با وجود برخورداری از سابقه فرهنگی و سرمایه های اجتماعی غنی اش به این ظرفیت ها توجه غنی نمی شود.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: گاهی مواقع یک فیلم یک دقیقه ای اثر یک کتاب 500 صفحه ای را دارد و یا یک اثر کتاب 500 صفحه ای از 20 سال سخنرانی بیشتر است.

 

استاندار گلستان افزود: اگر بتوانیم پیام ها را به زیبایی منتشر و پخش کنیم کار بزرگی کرده ایم.

 

وی با اشاره به عناوین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد، گفت: کیفیت و عناوین انتخاب شده برای جشنواره فیلم کوتاه طنین بسیار خوب است و اگر پیام عناوین این جشنواره به درستی منتقل شود اثرگذار است.

 

حق شناس تاکید کرد: هر کدام از این عناوین انتخاب شده جزو دغدغه های ماست.

 

وی با اشاره به توجه به سبک زندگی اسلامی ایرانی در موضوعات جشنواره طنین، افزود: سبک اسلامی ایرانی و معماری اسلامی خیلی اثرگذار است و کیفیت زندگی را تغییر می دهد.

 

استاندار گلستان با تشکر از عوامل برگزاری جشنواره طنین، اظهارداشت: استانداری گلستان برای هر چه بهتر برگزار شدن این جشنواره همکاری خواهد کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار