رئیس مرکز اسلامی گلستان:

رئیس مرکز اسلامی گلستان گفت:رسانه ها باید به دور از جانبداری و مباحث سیاسی حزبی کاندیداها را معرفی کنند و برنامه ها را به اطلاع مردم برسانند.

نقش موثر رسانه ها در ایجاد شور و نشاط در انتخابات/رای یک تکلیف اجتماعی و دینی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلستان24، حجت الاسلام دیلم اظهار کرد: رسانه ها در ایجاد شور و نشاط در انتخابات و انتخاب اصلح خیلی موثر هستند. رسانه ها باید به دور از جانبداری و مباحث سیاسی حزبی کاندیداها را معرفی کنند، برنامه ها را به اطلاع مردم برسانند و به دور از حب و بغض شخصی برنامه های کانیداها را تحلیل کنند.

وی افزود: با توجه به فضای مجازی و رسانه های مکتوب و مجازی امروزه در پیج های اینستاگرامی و فضای  مجازی، گفتگو بیشتر شده و به انتخاب اصلح کمک می کند.

دیلم گفت: رسانه های دلسوز با برجسته کردن موقفقیت های نظام امید را در مردم بیشتر کنند. نقشه های دشمنان را تبیین و بیان کنند. تا انتخاب پرشور و انتخاب اصلحی داشته باشیم تا بتوانیم نقشه های دشمن را نقشه برآب کنیم.

دیلم افزود: مردم باید متوجه باشند که رای آنها تاثیرگذار است. هم در مقبولیت رئیس جمهور آینده که باعث قدرت کارش می شود و حضور حداکثری نشان از مقبولیت نظام اسلامی در مجامع بین الملل می شود و نشان می دهد که مردم مثل 45 سال گذشته پشت نظام هستند و از آرمان هاییشان دفاع می کنند و طمع دشمنان و نقشه های آنها را برملا می کنند.

وی بیان کرد: شعارهای کاندیداها طوری باشد که راه های برون رفت از مشکلات مردم را توضیح دهد. به مباحث بیکاری، اقتصادی، اشتغال  معیشت، ازدواج مردم اشاره شود که باعث موفقیت کاندیداها و حضور چشمگیر مردم می شود.

دیلم اظهار کرد: به مردم اشاره شود رای یک تکلیف اجتماعی و دینی است. استفاده از رسانه به ویژه فضای مجازی برای تبیین موضوعات خیلی موثر است. آگاه سازی، اعتماد سازی و رضایتمندی و احترام به مردم باعث حضور پرشور مردم می شود.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: مردم احساس اثربخشی رای خودشان را در تحولات جامعه ببینند باعث حضور پرشورشان می شود و مسئولان امر هم باید به عنوان مشوقات در نظر بگیرند و اعمال کنند.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار