رئیس شورای شهر گرگان:

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: طرح راهبردی پنج ساله گرگان و طرح شناسایی ظرفیت های علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شهر در سطح ۹۴ محله تدوین شده که بزودی رونمایی می شود.

طرح راهبردی ۵ ساله گرگان تدوین شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلستان24، سید محمد مرتضوی عصر شنبه در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی شورای شهر گرگان اظهار کرد: در چهار سال اخیر شاهد اتفاقات خوبی در سطح شهر بودیم که مهم ترین آنها تکمیل و ابلاغ طرح تفصیلی گرگان بود که از سال ۹۲ که طرح جامع ابلاغ شده چالش‌های زیادی پیش روی آن وجود داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان افزود: مشکلات این طرح در کمیسیون های متعدد بررسی و سرانجام طرح تفصیلی ابلاغ شد.

وی بیان کرد: تصویب این طرح در تحول و کیفیت بخشی به سکونتگاه های حاشیه شهر نقش موثری خواهد داشت.

مرتضوی اضافه کرد: یکی دیگر از پروژه هایی که در این دوره، گره از کار آن گشوده و بعد از ۱۵ سال افتتاح شد، فرهنگسرای گرگان است.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: موفقیت تیم بسکتبال بعد از ۵۰ سال با پشتیبانی و حمایت سه ساله شورا و شهرداری گرگان رقم خورد.

وی اعلام کرد: افزایش بودجه شهرداری در سال گذشته به مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان و همچنین بودجه سال جاری به مبلغ هزار میلیارد تومان از دیگر اقدامات خوبی است که در این دوره از شورا راتفاق افتاد.

احداث سایت اتوبوسرانی در بلوار خلیج گرگان، خیابان غذا، پارک های تخصصی در نقاط مختلف شهر، اصلاح هزینه‌های صدور پروانه و غیره، تکمیل میدان‌ بسیج، بهبود وضعیت نیروهای قراردادی و کاهش فاصله حقوقی آن ها از دیگر طرح ها و پروژه هایی بود که مرتضوی به آن اشاره کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان اضافه کرد: در دو حوزه، مطالعات پژوهشی خوبی داشتیم که نخست طرح راهبردی پنج ساله گرگان که اساسی ترین و زیربنایی ترین طرح موجود است و ۶ چشم انداز برای آن در نظر گرفته شده است و دیگری طرح شناسایی ظرفیت های علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در سطح ۹۴ محله گرگان با جمعبندی از نظرات تخصصی و مردمی تدوین شده که بزودی رونمایی خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار