فرماندار شهرستان مراوه تپه:

فرماندار شهرستان مراوه تپه گفت: اکنون زمان وعده نیست بلکه مردم انتظار حرکت دارند، شروع حرکت و برنامه اجرایی را باید به مردم نشان داد، چهارچوب مشخص برای امور وضع کرد و در آن مسیر ادامه داد.

داوطلبان به جای وعده برنامه اجرایی ارائه دهند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلستان24، امانگلدی ضمیر با تاکید بر اینکه داوطلبان انتخابات با شفافیت بستر مدیریت سالم شهر را فراهم کنند، افزود: بیان صحیح و صریح عملکرد، دسترسی جامعه به منابع قابل اتکا، توانمندسازی دولت و ملت در دسترسی به داده‌ها، آمار و اطلاعات صحیح و کامل از عوامل تعیین کننده شفافیت در انتخابات است.

وی افزود:همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند، شفافیت تأثیر مهمی در سلامت انتخابات و مدیریت کشور دارد و همکاری و همراهی مردم در تمام سیاست‌ها، برنامه‌ها و اقدامات دولت را به همراه دارد.

ضمیر در مورد وعده‌های انتخاباتی گفت: اکنون زمان وعده نیست بلکه مردم انتظار حرکت دارند، شروع حرکت و برنامه اجرایی را باید به مردم نشان داد، چهارچوب مشخص برای امور وضع کرد و در آن مسیر ادامه داد.

وی با هشدار در خصوص حربه‌های دشمن در کاهش مشارکت مردم در انتخابات گفت: ما باید راه نفوذ دشمن که همان رسانه‌های معاند است را مسدود و اهداف سو آنها را اطلاع رسانی کنیم و همچنین نقاط ضعف را بهبود بخشیده و نقاط قوت جامعه را اطلاع رسانی کنیم تا روحیه مردم در کشور بالا برود.

وی با مهم خواندن انتخابات شوراها گفت: مردم انتظار دارند منتخبین شورا به وظیفه خود آگاه و در مسیر درست گام بردارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار