رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح با گلایه از افراد و گروه‌هایی که در حال القای تاثیرنداشتن رای و مشخص شدن رییس جمهوری از مدتی قبل هستند گفت که مردم بی توجه به این شایعات پای صندوق رای حاضر شده و فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح: مردم به شایعات انتخاباتی توجه نکنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلستان فردا، حجت‌الاسلام شکرالله بهرامی روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان اظهار داشت: باید در انتخاب فردی که قرار است مسوولیت چهار ساله امور اجرایی کشور را به او بسپاریم دقت کنیم تا در آینده دچار پشیمانی نشویم .

وی به چشم انداز سازمان قضایی نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: در بررسی پرونده‌های قضایی برای کاهش جمعیت کیفری زندانیان، قضات رافت و مهربانی زیادی دارند اما در پرونده‌های حساس و مهم با متخلفین به شدت برخورد می‌شود.

استاندار گلستان هم در این مراسم گفت: امنیت بستری برای توسعه اقتصادی و رفاه جامعه است و وجود امنیت عوارض و مشکلات اقتصادی را به حداقل می رساند.

هادی حق شناس اظهار داشت: امنیت زیربنای اقدامات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است و بسیار گران تولید می شود که اگر چنانچه در ایجاد آن خللی ایجاد شود ، بقیه فعالیت ها را مختل می کند.

وی به راه اندازی قریب الوقوع منطقه آزاد اینچه برون اشاره کرد و گفت: گلستان در تولید ۱۵ محصول کشاورزی دارای رتبه اول کشور است که فرآوری این محصولات و استفاده از ظرفیت منطقه آزاد برای صادرات می‌تواند موجب افزایش اشتغال و ارزش افزوده در استان شود.

هادی هاشمیان رییس کل دادگستری گلستان هم در این جلسه گفت: توجه به پیشگیری از وقوع جرم نه تنها در حوزه کیفری، بلکه در بخش پرونده‌های حقوقی، اجتماعی، خانواده، طلاق و بسیاری از مسائل دیگر، باعث شده تا ورودی پرونده به دستگاه قضایی استان در سال گذشته کاهش یابد.

در این مراسم از حجت‌الاسلام محمداسماعیل زارعی‌کیاپی تقدیر و غلام الواری به عنوان رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان معرفی شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار