از بازگشت ۹۰۰ میلیارد ریال از بهای گندم مفقوده‌شده تا معرفی مدیرکل سازمان تبلیغات استان از جمله اخبار مهم یکشنبه نهم خرداد ماه در گلستان بود.

از بازگشت ۹۰۰ میلیارد ریال از بهای گندم مفقوده‌شده تا معرفی مدیرکل سازمان تبلیغات استان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان گفت که از مجموع ۲۰ پرونده مرتبط با کسری گندم نمایندگان خرید تضمینی استان تاکنون بررسی ۶ پرونده به پایان رسیده و در نتیجه آن حدود ۹۰۰ میلیارد ریال به حساب خزانه برگشت داده شد.

فرماندار گرگان با اشاره به چند مورد درگیری خشن منجر به استفاده از تبر و تفنگ طی هفته‌های اخیر در این شهرستان بر ضرورت تقویت اقدامات فرهنگی برای کاهش وقوع بزه و اصلاح قوانین حوزه جرایم خشن تاکید کرد.

پردیس سینمایی عصرجدید گرگان افتتاح  شد

بعدازظهر یکشنبه طی مراسمی با حضور رئیس سازمان تبلیغات کشور، مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی گلستان معارفه شد.

در این مراسم، حجت الاسلام عباسعلی گرزین به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان گلستان معارفه و از زحمات حجت الاسلام نورالله ولی نژاد قدردانی شد.

فرماندار گرگان از برداشت هشت هزار تن کلزا از مزارع گرگان خبرداد و گفت: هفت مرکز خرید آماده دریافت کلزا کشاورزان است. 

استاندار گلستان گفت: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا محدودیت تردد بین استانی در تعطیلات نیمه خردادماه در گلستان اعمال می‌شود.

با گرم شدن دمای هوا از روز گذشته تا کنون برق اغلب مناطق استان به صورت گسترده قطع شده است، این خاموشی‌های گسترده مردم به ویژه اصناف و واحدهای تولیدی را کلافه کرده است.

فاضل گفت: تاکنون ۹۰ هزار دوز واکسن کرونا وارد استان گلستان شده است.

کاهش نزولات جوی در سال آبی جاری، وقوع پدیده خشکسالی و از بین رفتن سطح سبز مراتع به اعتقاد کارشناسان تاثیر مستقیمی بر زندگی عشایر و تولیدات دامی آن‌ها در گلستان گذاشته و استمرار این وضعیت در ماه‌های آینده به کاهش چشمگیر جمعیت دام مولد عشایر و افزایش قیمت گوشت قرمز منجر خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار