رئیس ستاد انتخابات گلستان خبرداد

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا، ۳۲ هزار و ۲۸۱ رأی اولی در گلستان مشارکت خواهند کرد.

مشارکت ۳۲ هزار رأی اولی در گلستان/ تخلف انتخاباتی گزارش نشده است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر اظهار کرد: به دلیل شرایط کرونا، طبق اعلام وزارت کشور زمان برگزاری انتخابات از هفت صبح آغاز شده و تا ساعت دو بامداد قابل تمدید است.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان افزود: مقرر شده براساس پروتکل ها، ستادهای انتخاباتی و مجالس کاندیداها در فضای باز برگزار شود و چنانچه اگر مجالسی در فضای بسته بود، حداکثر مجاز جمعیت، تا یک سوم فضای سالن بوده و همچنین باید به ورود و خروج توجه کرد.

مکتبی بیان کرد: مسئول نظارت بر رعایت پروتکل ها هم دانشگاه علوم پزشکی است.

وی اضافه کرد: همچنین مقرر شده فرمانداران تا جایی که امکان داشته باشد، صندوق شعب اخذ رای را در فضای آزاد طراحی کنند و با علامت گذاری جای ایستادن رای دهندگان مشخص شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت: همچنین در تعدادی از شهرهای کشور، انتخابات شورای شهر به صورت الکترونیکی بوده که گرگان هم جزو آنها است.

طبق گفته مکتبی تاکنون تخلف انتخاباتی در گلستان گزارش نشده است.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان اظهارکرد: هزار و ۴۳۹ نفر برای انتخابات شوراهای شهر در استان ثبت نام کرده بودند که با احتساب رد صلاحیت ها و انصرافی ها هم اکنون هزار و ۱۸۱ نفر در عرصه رقابت باقی مانده اند.

وی متذکر شد: اعلام نظر قطعی و نهایی در مورد اعتراض کاندیداها هم تا ۱۵ خرداد اعلام می شود.

مکتبی گفت: زمان تبلیغات شوراهای شهر و روستا از تاریخ ۲۰ الی ۲۶ خردادماه خواهد بود.

عاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان بیان کرد: ۳۲ هزار و ۲۸۱ رأی اولی در استان وجود داشته و هزار و ۷۸۵ صندوق رأی برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار