رییس ستاد انتخابات استان گلستان خبر داد:

افراد رد صلاحیت شده فرصت دارند بعد از پایان برسی ها به شورای هیئت نظارت عالی شورای شهر و روستا اعتراض کنند، و از 19 فرایند برگزاری شورای شهر و روستا تاکنون10مرحله آن انجام شده است و 9مرحله دیگر آن در حال برگزاری است

تأیید صلاحیت بیش از 95 درصد داوطلبین شوراهای استان/ انصراف 111 نفر از کاندیدای شورای شهر و ورستا

به گزارش گلستان24، علی اصغر طهماسبی رییس ستاد انتخابات استان گلستان در جمع خبرنگاران با اشاره به روند ثبت نام های شوراهای شهر و روستا گفت: در دوره جدید ثبت نام از شوراهای شهر و روستا تعداد 8484نفر در استان ثبت نام کرده اند که از این تعداد111نفر جزو افراد انصرافی و 2/95 در صد تایید صلاحیت و 5/3 در صد نیز رد صلاحیت شده اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار با بیان اینکه  تعداد داوطلبین در حوزه شهری 1484نفر بوده است تصریح کرد: از این تعداد 28نفر انصراف داده اند و 1426نفر نیز تایید صلاحیت و 30نفر رد صلاحیت شده اند که به ترتیب معادل 8/1درصد، 96درصد و 2درصد از ثبت نام شدگان را شامل می شود.

وی افزود: در روستاها نیز 7هزار نفر کاندیدای شورا شده اند که از این بین آن 95درصد تایید و 9/3در صد رد صلاحیت و 1/1در صد نیز انصراف داده اند.

دبیر ستاد انتخابات استان گلستان اظهار داشت : این بررسی ها و تایید صلاحیتها در هیئت اجرایی بوده و از تاریخ25 فروردین نیز اسامی تایید صلاحیت شدگان به هیئت نظارت ارجاع داده شد و قرار است تا پایان فروردین به آن رسیدگی شود .

طهماسبی گفت: افراد رد صلاحیت شده فرصت دارند بعد از پایان برسی ها به شورای هیئت نظارت عالی شورای شهر و روستا اعتراض کنند.

وی گفت: از 19 فرایند برگزاری شورای شهر و روستا تاکنون10مرحله آن انجام شده است و 9مرحله دیگر آن در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ دانشجو سلام

ارسال نظر

آخرین اخبار