مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان خبرداد:

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان خبرداد: گازرسانی به تمامی روستاهای استان که شرایط لازم را دارند تا پایان امسال اجرایی می شود.

اجرایی شدن گازرسانی به تمامی روستاهای دارای مجوز گلستان تا پایان امسال

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، علی طالبی در این خصوص اظهارداشت: عملیات گازرسانی به تمامی روستاهای استان که مجوز قانونی آنها گرفته شده و از شرایط کافی برخوردار باشند تا پایان سال 1400 روند اجرایی آنها آغاز خواهند شد.

وی با بیان  اینکه از 999 روستای استان گلستان 902 روستا گاز دارند افزود: برای سال 1400 افتتاح 17 روستا هدفگذاری شده که درحال حاضر این تعداد روستا  درمرحله اجرا قرار دارند و تلاش داریم برابر برنامه در موعد تعیین شده به بهره برداری برسند.
وی افزود: 33 روستا نیز در مرحله طراحی بوده که در سال جاری به مرحله اجرایی خواهند رسید و با این امر تمامی روستاهای قابل گاز رسانی در برنامه اجرایی قرار می گیرند.
وی افزود : 47 روستای باقیمانده شامل 15 روستای درحریم خط انتقال لوله اصلی گاز و یا در طرح کوچ، 16 روستا زیر 20 خانوار و 16 روستا دارای هزینه سرانه خانوار بیش از سقف تعیین شده  و ابلاغی وزیر نفت می باشند که با توجه به شرایط فعلی، امکان گازرسانی برای این دسته از روستاها  فراهم نمی باشد و امیدواریم در آینده با تغییر شرایط هزینه فنی و سقف سرانه خانوار، این امکان برای روستاهای مذکور فراهم شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان ادامه داد: در حال حاضر 100 درصد خانوار شهری و 98 درصد خانوار روستایی استان از گاز طبیعی برخوردارند.  

 

ارسال نظر

آخرین اخبار