نشست صمیمی نمایندگان مجلس دانش آموزی با مدیرکل آموزش و پرورش گلستان برگزار گردید.

نشست صمیمی نمایندگان مجلس دانش آموزی با مدیرکل آموزش و پرورش

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، نشست صمیمی نمایندگان مجلس دانش آموزی، با احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش استان در روز یکشنبه مورخ 9 خرداد 1400 در دفتر مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار گردید.

در این جلسه مدیرکل آموزش و پرورش استان با نمایندگان دانش آموزان استان گلستان در کشور گفتگو کرد؛ تا با نظرات و پیشنهادهای دانش آموزان گلستانی به حل چالش ها و دغدغه ها بپردازد.

 سجاد قاسمی مشاور مدیر کل و رئیس مجلس دانش آموزی استان در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل آموزش و پرورش گلستان بابت دعوت نمایندگان اظهار داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی در امتحانات و مشکلات دانش آموزان در امتحانات مجازی از اولویت های چالش های دانش آموزان است.

وی افزود: خوشبختانه در سطح استان به همت مسئولین شهرستانی سلسله نشست هایی در راستای تحقق عدالت آموزشی با نمایندگان دانش آموزان شهرستانی برگزار شده و تا به الان با توجه به بازدید های به عمل آماده در اکثر مدارس شیوه رعایت پروتکل ها بسیار مطلوب بوده است.

جاوید کسوت آرا نیز دیگر نماینده مجلس دانش آموزی کشور در این دیدار صمیمانه گفت: قطع و وصلی برق در چند روز اخیر دانش آموزان و والدین آنها را در حوزه امتحانات نگران کرده است که امیدواریم پاسخی منطقی داده شود تا دانش آموزان از بابت برگزاری امتحانات مجازی نگران نباشند.

وی بیان داشت: توجه به نظرات دانش آموزان میتوانید مشکلات دانش آموزی را به حداقل برساند.

گوهری راد در پاسخ به دغدغه ها و سوالات نمایندگان اظهار داشت: سلامتی دانش آموزان در آموزش و پرورش بسیار مهم و دارای اهمیت است و انتظار می رود خانواده ها نیز به فرزندان خود بر رعایت پروتکل ها و توصیه ها تاکید کنند، به همین منظور به مدیران شهرستانی ابلاغ کردیم حتی نباید شاهد باشیم که یک مدرسه پروتکل ها را رعایت نمیکند.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه قطع و وصلی برق به معلمین توصیه کردیم که با دانش آموزان همکاری کنند، هر چند در حال تفاهم با مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان نیز هستیم که تمهیدات لازم اندیشیده شود که شاهد اتفاق نامناسب برای برگزاری امتحانات آنلاین نباشیم.

 گوهری راد افزود: آموزش و پرورش آماده شنیدن دغدغه های دانش آموزان و استفاده از نظرات کل دانش آموزان استان است و مجلس دانش آموزی این ظرفیت خوب را ایجاد کرده که هدفمند و با توجه به برنامه ریزی های انجام شده این صدا ها را به ما برساند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار