مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: ۱۷۵ مدرسه در استان گلستان پذیرای مسافران نوروزی هستند.

۱۷۵ مدرسه گلستان پذیرای مسافران نوروزی هستند

به گزارش گلستان24 ؛احسان گوهری راد ظهر یکشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان، اظهار کرد: در نوروز پیش رو ۱۷۵ مدرسه و هزار و ۵۲۰ کلاس در استان گلستان پذیرای مسافران نوروزی هستند.

وی افزود: ۲۹۵ اتاق ویژه، ۸۱۲ اتاق رده (الف) و ۴۱۳ اتاق رده (ب) هستند که مسافران نوروزی می‌توانند در این اتاق‌ها اسکان یابند.

گوهری راد تصریح کرد: سال گذشته ۱۵۳ هزار و ۳۸۰ نفر در ایام نوروز در مدارس استان پذیرش شدند و به احتمال زیاد امسال بیشتر خواهد شد.

وی ادامه داد: ۶۰۰ نفر از همکارانم در آموزش و پرورش شهرستان‌ها برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی آماده هستند و نیاز به تخصیص اعتبار داریم تا برای نوسازی اقدام کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه سال گذشته برای اسکان مسافران نوروزی از ظرفیت بخش‌های دیگر هم استفاده کردیم، گفت: باشگاه‌های فرهنگیان و اقامتگاه‌های دائمی هم می توانند از مسافران نوروزی پذیرایی کنند.

گوهری راد یادآور شد: از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان انتظار داریم نوروزگاه‌هایی را به صورت سیار در مدارس برنامه اجرا کنند که محل اسکان بسیاری از مسافران نوروزی هستند.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار