مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان از الگوها و تجربه‌ها موفق اقامه نماز در مدارس استفاده خواهیم کرد، گفت: در یکسال اخیر حدود ۲ هزار نمایشگاه با موضوع نماز و مدرسه و همچنین ۲۴ پیش‌اجلاسیه در استان برگزار شد.

۲ هزار نمایشگاه با موضوع نماز در مدارس استان گلستان برپا می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ احسان گوهری‌راد در حاشیه برگزاری بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: برگزاری اجلاس سراسری نماز در استان گلستان مایه خوشحالی و مباهات است و به توسعه و تعمیم نماز کمک می‌کند.

وی افزود: در یکسال اخیر حدود دو هزار نمایشگاه در مدارس استان و 24 پیش اجلاس نماز در شهرستان‌ها داشتیم، همچنین بیش از 16 هزار اثر به دبیرخانه این اجلاس ارسال شد که یکی از پربارترین اجلاسیه‌ها در این چند سال بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: امروز شاهد استقبال بسیار خوبی بودیم و تمام آرزو و آرمان ما این است که از آورده این اجلاسیه استفاده کنیم تا نماز در مدارس و بین دانش‌آموزان گسترش یابد.

وی ادامه داد: تلاش ما این است تا تصمیماتی که در این اجلاس گرفته می‌شود در مدارس استفاده کنیم و نماز را در مدارس تعمیم دهیم.

گوهری‌راد بیان داشت: نماز یکی از راه‌های اصلی جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی است و اینگونه اجلاسیه‌ها برای رسیدن به این هدف کمک زیادی خواهد کرد.

وی افزود: تمام 24 پیش اجلاسیه در شهرستان‌های استان از سوی دانش‌آموزان و فرهنگیان استان گلستان اجرا شد و هدف ما درگیر کردن دانش‌آموزان در این موضوع بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: 80 درصد آثار اجلاسیه سراسری نماز توسط دانش‌آموزان ارائه شد که از ایده‌های آنها استفاده خواهیم کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار