رئیس هیئت نظارت بر انتخابات گلستان خبرداد

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات گلستان با اشاره به تحویل تعرفه‌ها و دستگاه‌های احراز هویت از اجرای رزمایش سراسری در روز سه‌شنبه در استان خبر داد.

تعرفه های رأی وارد استان شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلستان 24، حمیدرضا بهمنی نژاد شامگاه دوشنبه در گفتگوی خبری اظهار کرد: تعرفه‌های انتخابات روز یکشنبه وارد استان شده و در مخازن خاص خود که تحت نظارت شورای نگهبان است، نگهداری می‌شود.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات گلستان بیان کرد: همچنین دستگاه‌های احراز هویت هم تحویل استان شده و در فرمانداری‌ها قرار دارد.

وی اضافه کرد: روز سه شنبه رزمایشی با موضوع کارکرد دستگاه‌های احراز هویت در استان برگزار شده و مشکلات احتمالی بررسی می شود.

بهمنی نژاد با اشاره به تلاش دشمنان انقلاب برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات، از مردم خواست، حضور در انتخابات را به عنوان یک عمل صالح که بدخواهان کشور را مایوس می‌کند، قلمداد کنند و در انتخابات حضور فعال و چشم‌گیری داشته باشند.

امیر محمدپور، دبیر هیات بازرسی انتخابات استان گلستان هم گفت: انتخابات شوراهای اسلامی در شهر گرگان الکترونیکی بوده و با هماهنگی عوامل اجرایی و دستگاه‌های نظارتی، امیدواریم انتخاباتی سالم و پرشور برگزار کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار