مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: حضور گسترده و پرشور مردم پای صندوق‌های رای انتخابات پیش رو، تجدید بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب است.

شرکت در انتخابات تجدید بیعت مجدد با آرمان شهدا است

به گزارش گلستان24،اسرافیل وزیری در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیما واحد گلستان گفت: مردم ولایی باید بار دیگر با حضور حماسی و جهادی خود در انتخابات پیش روی کشور، ضمن حمایت از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل، توطئه و فتنه های دشمنان را خنثی و با رهبر فرزانه خود تجدید پیمان مجدد نمایند.
وی با بیان اینکه انتخابات بارزترین جلوه و تجلی اراده و مشارکت مردم در عرصه تعیین سرنوشت است ادامه داد: مردم ایران اسلامی با رای خودشان، اقتدار ملی، استقلال و عزت نظام را مجددا به دنیا اعلام می کنند.
وزیری افزود: عزت، اقتدار و استقلال ایران اسلامی مدیون رشادت‌های شهدای والامقام و ایستادگی مردم ایران است و امروز همه مردم و مسوولان وظیفه دارند با شناخت شهیدان، راه آنان را ادامه دهند.
وی با اشاره به انتخابات پیش رو و لزوم مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رای تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا موجب نا امیدی دشمنان اسلام می شود.
انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار