مدیر حوزه امام صادق(ع) گرگان:

مدیر حوره امام صادق(ع) گرگان با تاکید بر لزوم شفافیت در اداره کشور گفت: مسئولان نظام در هر جایگاهی که هستند باید در زمینه مالی و برنامه های کاری خود شفاف باشند.

همه ارکان نظام دارایی و برنامه های خود را شفاف کنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام سید محسن طاهری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره انتخابات پیش رو اظهار کرد: اینکه کاندیداها وعده داشته باشند نه تنها ایراد محسوب نمی‌شود بلکه لازمه انتخابات است، منتهی باید وعده‌ها در قالب برنامه‌های شفاف، علمی، مبتنی بر واقعیت جامعه و قانونمداری باشد.

وی با اشاره به لزوم شفافیت در اداره کشور افزود: مسئولین نظام در هر موقعیتی که هستند باید در همه سطوح مالی و برنامه‌های کاری خود شفاف باشند و مردم هم این شفافیت را مطالبه کنند.

طاهری ادامه داد: اگر وعده‌ها منطقی و پایه‌ها و شاخص‌هایی که منتهی به وعده می‌شود بر اساس ظرفیت‌های کشور انجام شده باشد در این صورت وعده درستی است.

وی اضافه کرد: علاوه بر آن شخصی که خود را در جایگاه ریاست جمهوری می بیند باید توانایی تحقق آن را داشته باشد و در این صورت می‌توان این وعده‌ها را قبول کرد اما غیر این باشد مردم جذب وعده‌های دروغی ولی جذاب نمی‌شوند و نامزدها نتیجه عکس خواهند گرفت.

طاهری با اشاره به جایگاه مهم ریاست جمهوری گفت: رئیس جمهور بعد از رهبری دارای بالاترین جایگاه در کشور است و بیشترین وظایف، اختیارات و بودجه کشور را در اختیار دارد بنابراین مردم باید با دقت بالایی رئیس جمهور آینده کشور را انتخاب کنند.

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) گرگان در خصوص ویژگی‌های فرد اصلح گفت: رئیس جمهور باید فردی مدیر، مدبر، پاکدست باتقوا و دارای سابقه شناخته شده‌ای باشد.

طاهری با اشاره به تلاش دشمنان نظام برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات گفت: علی رغم همه پیش بینی‌ها و بدبینی‌های بدخواهان من معتقدم مردم بیشتر از حد تصور در انتخابات حاضر می‌شوند چون با همه وجود نیاز به تغییر را احساس می‌کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار