نماینده ولی فقیه در گلستان:

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: صبغه الهی و اسلامی امام (ره) بود که هیمنه سلطه گران عالم را شکست و شهامت و شجاعت به همه مظلومان عالم داد.

صبغه الهی امام (ره) هیمنه سلطه گران عالم را شکست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلستان24، آیت الله سید کاظم نورمفیدی پیش از ظهر سه شنبه در آیین رونمایی از کتب دفاع مقدس در گرگان اظهارکرد: شخصیت امام (ره)، شخصیتی بی نظیر و از میراث داران امت اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان افزود: همه میراث داران امت اسلامی بوده اما برخی از این راه گم شدند.

وی با بیان اینکه این خدا است که بشریت را به راه راست هدایت می کند، اضافه کرد: کسانی هم هستند که باید این میراث توسط آنها حفظ و ادامه یابد که فضل بزرگی نصیب آنها شده است.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان ادامه داد: علمای راستین برای حفظ این میراث جان خود را در معرض خطر قرار می دادند و امام راحل یکی از مصادیق کاملی از این امر است.

وی گفت: حرکت امام راحل با بسیاری از حرکت ها و جریاناتی که در طول تاریخ علیه ظلم ایجاد شد، متفاوت بود.

آیت الله نورمفیدی افزود: نگاه امام راحل، زمانی که وارد کشور شد این بود که ریشه مفاسد جای دیگر است و رژیم شاهنشاهی هم جزئی از آن است.

وی عنوان کرد: امام از همان ابتدا نهضت خود را بر روی ام الفساد بودن رژیم برد و در تمام مبارزات خود سعی کرد به سخنانی با رنگ و لعاب اسلامی و دینی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان اظهار کرد: یکی از عواملی که سبب موفقیت نهضت امام بود همین صبغه الهی و اسلامی بود که هیمنه سلطه گران عالم را شکست و شهامت و شجاعت به همه مظلومان عالم داد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار