در این بسته خبری آخرین اخبار از انتخابات شورای شهر و روستای استان گلستان را مشاهده می کنید.


نظارت بیش از ۳ هزار نفر بر روند انتخابات /افزایش شعب اخذ رای در علی آباد کتول

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، در بسته امروز، سه شنبه ۱۲ خرداد  خبرهای انتخاباتی شورای شهر و روستای  استان گلستان را  می‌خوانید.

نظارت ۳ هزار و ۹۰۰ نفر بر روند انتخابات در گلستان

مسئول آموزش هیات عالی نظارت گلستان از نظارت ۳ هزار و ۹۰۰ نفر بر روند انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستای گلستان خبر داد.

محمد حاجیلری، مسئول آموزش هیات عالی نظارت بر انتخابات، در کارگاه آموزشی سرناظران شعب اخذ رای شرق گلستان گفت: سه هزار و ۹۰۰ نفر امر نظارت بر روند انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستای گلستان را برعهده خواهند داشت.

او ادامه داد: از این تعداد، ۲۰۰ نفر بعنوان سرناظر هستند که در ۲ روز و در دو گروه غرب و شرق استان، آموزش لازم را دریافت کردند.

حاجیلری افزود: هریک از سرناظرین برای حدود ۱۰ شعبه اخذ رای و ۲۰ نفر ناظر مسئول و ناظر، نظارت خواهند کرد.

آماده سازی ۷۸ شعبه اخذ رای در گمیشان

فرماندار گمیشان از تدارک ۷۸ شعبه اخذ رای در سطح این شهرستان خبر داد.

احمد دستمرد، فرماندار گمیشان گفت: برای انتخابات ۲۸ خرداد ماه، ۷۸ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است.

او ادامه داد: از این تعداد، ۴۰ شعبه برای بخش مرکزی و ۳۸ شعبه برای بخش گل دشت شهرستان است.

او درمورد انتخابات در شرایط کرونایی گفت: تعداد شعب اخذ رای نسبت به دوره قبل افزایش یافته است، علاوه بر آن بازرسان شبکه بهداشت هم در شعب حضور خواهند داشت و بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی نظارت می‌کنند.

دستمرد با اشاره به اینکه گمیشان در دوره قبلی انتخابات بیشترین مشارکت شهرستانی را در سطح استان داشته است، گفت: امیدواریم با حضور پرشور مردم، این دوره هم شاهد مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا باشیم.

 شعب اخذ رای در علی آباد کتول افزایش یافت

مجتبی جمالی، فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان علی آباد کتول از افزایش شعب اخذ رای در این شهرستان خبر داد و گفت: به جهت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و جلوگیری از ازدحام جمعیت، شعب اخذ رای نسبت به انتخابات گذشته ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۰ شعبه افزایش یافته است.

او ادامه داد: ۱۵۶ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان در نظر گرفته شده است که ۹۸ شعبه برای شهر علی آباد کتول و بخش مرکزی و ۵۸ شعبه برای شهر فاضل اباد و بخش کمالان است.

ارسال نظر

آخرین اخبار