فرمانده سپاه گمیشان:

سرهنگ احمدی فرمانده سپاه گمیشان اظهار کرد: امروز همگان باید بدانیم راز و رمز بقا و تکامل خط و راه امام در وحدت و انسجام ملی نهفته است


رمز بقا و تکامل خط و راه امام در وحدت و انسجام ملی نهفته است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار یعقوی احمدی فرمانده سپاه گمیشان در مراسم سی و دومین سالگرد ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵خرداد بیان کرد: در آستانه فرا رسیدن نیمه خرداد شاهد بیش از پیش به ثمر نشستن آرمان های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی با عبور از مرز های جغرافیای به عمق دلهای سایر آزادی خواهان جهان هستیم.

 

وی گفت: بدون شک تجلیل و تکریم امام راحل عظیم الشأن و تعظیم شخصیت والای ایشان مایه انسجام ملت و ادای دین به همه ی کسانی است که طی سالیان طولانی در راه تحقق آرمان های انقلاب اسلامی جانفشانی نموده اند. امروز همگان باید بدانیم راز و رمز بقا و تکامل خط و راه امام در وحدت و انسجام ملی نهفته است.

احمدی در ادامه افزود: انتخابات در کشور ما یک فرصت بسیار بزرگ است و نباید آن را از دست داد. مخالفین جمهوری اسلامی نمی خواهند از این فرصت استفاده شود. این یک امکان برای ملت است، یک ظرفیت بزرگ برای پیشرفت کشور است، شور انقلابی مردم را نشان می دهد، وقتی مردم در انتخابات شرکت کنند و شور خود را نشان دهند موجب امنیت کشور و پس زدن طمع دشمن می شود. هرچه انتخابات پرشورتر و با اقبال عمومی بیشتر مردم همراه شود اثرات و منافعش برای کشور و مردم بیشتر خواهد بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار