رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان گلستان؛ برگزاری انتخابات مطلوب و در شأن و تراز انقلاب اسلامی را مهم خواند و گفت: شورای نگهبان ناظر بی‌طرف و چشم بینای نظام در انتخابات است.

شورای نگهبان ناظر بی‌طرف و چشم بینای انقلاب اسلامی است

به گزارش گلستان24،حمیدرضا بهمنی‌نژاد صبح امروز در همایش مشترک توجیهی آموزشی هیئت‌های نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری استان گلستان اظهار کرد: انتخابات یکی از برکات خداوند به ملت بزرگ ایران است که مردم در تعیین سرنوشت خودشان سهیم هستند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری تصریح کرد: بالغ ‌بر 37  انتخابات در جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی برگزار شده ‌است، در همان ماه‌ها و روزهای اول انقلاب برای تحکیم پایه‌های مردمی انقلاب اسلامی امام راحل اصرار داشتند که در همه امور کشور نظر مردم مورد توجه قرار بگیرد.

* برگزاری انتخابات در شرایط تنش سیاسی در تراز انقلاب نیست

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات  استان گلستان افزود: در سال 1358 در سال‌های آغازین پیروزی انقلاب اسلامی در جمهوری اسلامی ایران افتخار برگزاری پنج انتخابات را فقط در یک‌سال داشتیم، که انتخابات همه‌پرسی، انتخابات خبرگان تعیین قانون اساسی، انتخابات همه‌پرسی تأیید قانون اساسی، اولین دوره انتخابات ریاست جمهوری و نخستین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بود.

بهمنی‌نژاد با بیان اینکه همه وظیفه داریم بر تمامی روند انتخابات و مرحله تأیید صلاحیت انتخابات نظارت کنیم، ابراز کرد: همه ما به‌ دنبال برگزاری انتخابات مطلوب و در شأن نظام اسلامی و در تراز انقلاب اسلامی هستیم.

وی با اشاره به ویژگی و شاخصه‌های انتخابات مطلوب و در تراز انقلاب اسلامی گفت: اولین شاخصه، برگزاری انتخابات در فضای امن است، اگر در کشور تنش سیاسی و ناامنی وجود داشته باشد طبیعتاً این انتخابات در تراز انقلاب نیست.

*شورای نگهبان ناظر بی‌طرف و چشم بینای نظام برای انتخابات است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان گلستان بیان کرد: بنابر گزارش‌های موجود نه ‌تنها در استان گلستان بلکه در تمامی کشور با وجود همه دشمنی‌ها و ترفندها ی دشمنان برقراری امنیت مثال‌زدنی است، امنیت در استان گلستان که رنگین‌کمانی از اقوام مختلف را در خود جای داده است اما ضریب امنیت بسیار بالاست و تا امروز مشکلی نداشتیم.
بهمنی‌نژاد، برگزاری انتخابات سالم را مطالبه‌ای مهم خواند و گفت: از تک‌تک آرای مردم در انتخابات پاسداری می‌شود.

وی تاکید کرد: تمام تلاش شورای نگهبان در انجام‌ وظیفه خودش و در نظارت بر انتخابات به ‌عنوان ناظر بی‌طرف و چشم بینای انقلاب اسلامی حرکت می‌کند.

* تک‌تک آرای مردم حق‌الناس است

بهمنی‌نژاد با اشاره به اینکه تک‌تک آرای مردم حق‌الناس است و باید به صاحب آن برگردانده شود، گفت: ثمره انتخابات با مشارکت فراگیر ایجاد امنیت، اقتدار و قوی شدن نظام مقدس جمهوری اسلامی است، همه مکلف هستیم بسترهای لازم را برای مشارکت مردم فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه نتیجه انتخابات با روی کار آمدن دولت در تراز انقلاب اسلامی به سرانجام می‌رسد، ابراز کرد: این شاخصه‌ها برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب است، هر کسی که به ‌دنبال سعادت کشور است باید رییس‌جمهوری انتخاب کند که با کفایت، باایمان، عدالت‌خواه، ضد فساد و دارای عملکرد انقلابی و جهادی باشد.

* دولت تحول‌گرا مطالبه مردم است/ علاج دردهای مزمن کشور مشارکت گسترده در انتخابات

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان گلستان گفت: مردم دولتی را روی کار بیاورند که مردمی، جوان‌گرا و امیدوار به آینده باشد، دولت تحول‌گرا مطالبه مردم است، اگر چنین دولتی روی کار بیاید انتخابات مطلوب و در تراز انقلاب اسلامی تحقق پیدا کرده ‌است.

بهمنی‌نژاد با تاکید بر اینکه علاج دردهای مزمن کشور مشارکت گسترده در انتخابات است، افزود: اگر انتخاب اصلح، انقلابی و متدین و مردمی اتفاق بیفتد نور علی نور خواهد بود و مشکلات کشور یکی پس‌ از دیگری حل می‌شود.

وی گفت: انتخابات گذشته در شرایط کرونایی تجربه گران‌سنگی بود و همراهی تنگاتنگی بین دستگاه‌های اجرایی با مجموعه دستگاه نظارت در استان رقم خورد، هیئت‌های اجرایی مشترک برای دو انتخابات شورا و ریاست‌جمهوری تشکیل شده است.

انتهای پیام/فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار