مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: اعتماد مردم به افراد برای انتخابات تابع شفافیت کاندیداها است و یک فرد اصلح باید در همه زمینه ها اعتماد سازی کند.

اعتماد مردم برای شرکت انتخابات تابع شفافیت کاندیداها است

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اعتماد مردم به افراد برای انتخابات تابع شفافیت کاندیداها است، یک فرد اصلح باید در همه بخش‌ها از جمله مباحث اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و موضوعات خانوادگی اعتماد سازی کند.

وی افزود: تناقض در گفتار و رفتار، پنهان نگه داشتن دارایی‌ها و اطلاعات و همچنین ایجاد ابهام در زندگی، یک عیب بزرگ برای کاندیدا محسوب می‌شود، چرا که مردم باید به شخصی که می‌خواهند رأی بدهند، اعتماد کنند و این فرد باید شخصیتی پاکدست، امین و مورد اعتماد مردم باشد.

ولی نژاد درباره شاخص‌های کاندیداهای شورای شهر هم گفت: یک کاندیدای شورای شهر باید برای مردم شفافیت ایجاد کند و شایستگی‌های خود را نشان دهد، ایجاد شفافیت در همه بخش‌های زندگی کاندیداها بسیار مهم است.

وی انتخابات را یکی از مؤلفه‌های اقتدار جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: در انتخابات حضور مردم سرنوشت ساز است، چرا که تعیین کننده یک انتخابات سالم حضور همه اقشار جامعه است و یک کاندیدا باید این موضوع را بسیار تأثیر گذار بداند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: مردم ایران، مردمی ستودنی و خوشنام هستند که در گردنه‌های سخت از انقلاب خود دفاع کرده اند و البته کارهای افراد نالایق را به حساب انقلاب نگذاشته اند.

انتخاب اصلح آینده نگری در سرنوشت کشور است

وی افزود: مردم ایران بیش از ۴۰ سال در کنار نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند و در برابر تمامی مشکلات ایستادگی کرده اند و می‌دانند که باید به چه شکل در انتخابات حضور پیدا کنند.

ولی نژاد با بیان اینکه در انتخابات چه فرد یا افرادی را باید انتخاب کنیم، بسیار مهم است، ابراز کرد: انتخاب اصلح به عنوان یک آینده گری و دوراندیشی لازمه همه کسانی است که در انتخابات شرکت می‌کنند.

وی به ویژگی‌های رئیس جمهور آینده اشاره کرد و ادامه داد: انقلابی بودن، داشتن زندگی پاک و دارا بودن سابقه خوب، توانایی انجام کار و مدیریت در حوزه‌های مختلف، داشتن روحیه ضد استکباری و دفاع از مظلومین، انجام تلاش مضاعف از جمله ویژگی‌های رئیس جمهور آینده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان اضافه کرد: فرد اصلح باید بتواند با ایجاد ارتباطی مناسب با قوای سه گانه و حل معضلات اجتماعی و مشکلات اقتصادی، کشور را به سمت پیشرفت هدایت کند.

وی ادامه داد: همچنین فرد انتخاب شده باید برای بهبود روابط بین المللی برنامه‌ای مشخص داشته باشد.

ولی نژاد دیده بان جمهوری اسلامی را رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و افزود: یک رئیس جمهور در همه عرصه‌های کاری خود باید این دیده بان را ببیند.

وی با اشاره به اینکه دشمن حضور حداکثری مردم را نمی‌خواهد، گفت: مردم باید بر خلاف میل دشمن با انتخاب فردی اصلح و مشارکتی بالا آنها را مأیوس کنند و به هر دلیلی اگر افراد به انتخاب خود اطمینان ندارند، می‌توانند با مشورت با انسان‌های مطلع و با تجربه فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مردم همیشه انقلاب را با سیاست‌های امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و راه شهدا حمایت کرده اند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار