استاندار گلستان :

هادی حق شناس گفت : ۸ میلیارد تومان برای لایروبی گرگان رود تخصیص یافته که می تواند نقش ارزشمندی در راستای لایروبی رودخانه های استان داشته باشد.

اختصاص ۸ میلیارد تومان برای لایروبی گرگان رود / بهره گیری از اعتبارات بسیج سازندگی برای توسعه استان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما ؛ هادی حق شناس استاندار گلستان در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با حضور مدیران ارشد دستگاه های اجرایی , رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و معاونین استاندار تصریح کرد:  همراهی نمایندگان مردم گلستان در مجلس و دستگاه های اجرایی موجب رشد اعتبارات استان در قانون بودجه ۱۴۰۰ و رتبه ۱۵ گلستان در اعتبارات شده است.

وی افزود: تلاش ما تریع در اتمام پروژه های نیمه تمام استان در سالجاری است.

استاندار گلستان گفت: طی ۲ سال گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان در پروژه سد نرماب هزینه شده و در سال جاری نیز ۱۵۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده و امیدواریم طی ماه های آتی مخزن این سد مورد بهره برداری قرار گیرد.

حق شناس یادآور شد: شهرداری گرگان مجاز است ۴ هکتار اراضی جهادکشاورزی را به فضای سبز اختصاص دهد و معادل آن برای سازمان جهاد کشاورزی در استان ساختمان سازی کند که البته ساختمان مورد نظر بر اساس طرح تفصیلی شهر گرگان باشد.

وی خاطر نشان کرد: ایجاد ۷۰۰ تخت بیمارستانی در حوزه شهرستان رامیان, گنبدکاووس و گرگان در بودجه ۱۴۰۰ مدنظر قرار گرفته است که می تواند زمینه ارتقا بهره مندی مردم از شاخص های سلامت و درمان را به همراه داشته باشد.

استاندار گلستان گفت: ۸ میلیارد تومان برای لایروبی گرگان رود تخصیص یافته که می تواند نقش ارزشمندی در راستای لایروبی رودخانه های استان داشته باشد.

حق شناس با اشاره به تلاش تمام دلسوزان جهت بثمر رسیدن مصوبه منطقه آزاد تجاری صنعتی اینچه برون گفت: ابلاغ منطقه آزاد اینچه برون گلستان در خرداد ماه جاری اتفاق بزرگی است که می تواند مزیت های نسبی ارزشمندی را برای استان بهمراه داشته باشد.

وی اظهار کرد: بهره گیری از اعتبارات بسیج سازندگی و سایر دستگاه ها می تواند زمینه رشد و پیشرفت استان را به همراه داشته باشد.

استاندار گلستان تصریح کرد: در حوزه سد چایلی در صورت عدم تامین اعتبار طی ۳ ماه آینده از محل مهار آب های مرزی از مهر ماه شرکت گاز با همکاری سازمان مدیریت و بهره گیری از منابع داخلی , اقدام به گاز رسانی جهت رفاه مردم آن منطقه نماید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار